کد خبر: ۱۰۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز خبر داد:

دختر نوجوان نی ریز در دام پسر جوان

ارتباطات دختر نوجوان نی ریزی در فضای مجازی با پسر جوانی از استانی دیگر، آرامش خانواده خود را به هم زد و کار خودش و پسر جوان را به دادگستری نی‌ریز کشاند.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز؛ ارتباطات  دختر نوجوان نی ریزی در فضای مجازی با پسر جوانی از استانی دیگر، آرامش خانواده خود را به هم زد و کار خودش و پسر جوان را به دادگستری نی‌ریز کشاند.

محمد صادق رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز با اعلام این خبر افزود: چندی پیش خانواده یک دختر نوجوان در دادسرای نی‌ریز حاضر شده و با تنظیم شکایت اعلام کردند که یک جوان برای دخترشان ایجاد مزاحمت کرده است.

رفیعی در خصوص جزئیات ماجرا گفت: پیرو شکایت مادر دختر نوجوان ، در سؤال و جوابهای تخصصی از این دختر نوجوان مشخص شد که او چند ماه پیش در فضای مجازی با یک جوان ساکن استانهای دیگر دوست شده است. پس از چند ماه این جوان با جلب اعتماد دختر به برخی اطلاعات خصوصی زندگی وی دست یافته و اکنون تهدید به بردن آبروی او و خانواده‌اش از طریق انتشار این اطلاعات کرده به طوری که تمام زندگی این خانواده را تحت تأثیر قرار داده است.

محمدصادق رفیعی گفت: این پرونده به کارآگاهان پلیس تخصصی فتای شهرستان سپرده شد که ظرف دو روز متهم 25 ساله به طور کامل مورد شناسایی قرار گرفت.

در ادامه و بسرعت دادسرای نی‌ریز با دادن نیابت قضایی اقدام به احضار و بازجویی از این جوان کرد که پرونده در حال طی کردن مراحل قانونی خود می‌باشد.

رفیعی در ادامه گفت: متأسفانه این دومین پرونده از این نمونه می‌باشد که در کمتر از 50 روز در شهرستان نی‌ریز اتفاق می‌افتد. در هر دوی این پرونده‌ها، این نوجوانان ساده لوح مورد اغفال قرار گرفته‌اند، و طرفهای مقابل، از سادگی و بی‌اطلاعی این دختران دانش‌آموز سوءاستفاده کرده و به بسیاری از اطلاعات شخصی آنان مانند عکس و ... دست پیدا کرده بودند و در فرصتهای مناسب با تهدید، قصد اخاذی و سوءاستفاده از آنان را داشتند که دادگستری نی ریز با سرعت و شدت تمام  وارد عمل شده  و با متخلفان قاطعانه برخورد کرد.

وی افزود: لازم است پدرها و مادرها کنترل بیشتری روی فرزندان خود داشته باشند و وقت بیشتری را با فرزندان خود بگذرانند و حتماً با فرزندان خود (دختر یا پسر) دوست باشند و روابط بیرون از خانواده آنها را به گونه‌ای دوستانه کنترل نمایند.

رفیعی در پایان گفت: در صورت بروز مشکل، پدرها و مادرها باید بهترین حامی فرزندان خود باشند و سپس بسرعت مراجع قانونی و انتظامی را برای جلوگیری از حوادث و اتفاقات بعدی مطلع نمایند.


برچسب ها: ارتباط ، نی ریز ، نوجوان
نظرات بینندگان