کد خبر: ۱۰۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵

برخی پروژه های صدرا فقط چندین بار کلنگ زنی میشود/ مسئولان کشور به دشمنان اسلام جوابی قاطعانه بدهند

خطیب جمعه شهر صدرا گفت: حاکمان خود فروختۀ کشور های عربی جهان اسلام طی نشست های خودشان با پیرزن انگلیسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خط و نشان می کشند، لذا مسئولین کشور ایران باید به گستاخی های آنان جواب قاطعانه بدهند .

به گزارش شیرازه حجت الاسلام حسین نژادیان خطیب جمعه صدرا در آغاز خطبه های نماز جمعه 26 آذر ماه طی حدیثی از پیامبر مکرم اسلام (ص) مردم و نماز گزاران را به رعایت تقوای الهی فرا خواند .

وی در بیان برخی از مشکلات مردم شهر صدرا به نبود آرامستان و مشکلات عدیده ای که برای مردم بوجود آمده اشاره کرد و افزود: صدرا راه ارتباطیِ پر خطری دارد، اما برخی مسئولین همچنان در احداث راه میان بر کوتاهی می کنند.

خطیب جمعه شهر صدرا با بیان اینکه مسئولین شهر مشکلات خود را با مردم در میان نمی گذارند، ادامه داد: چرا برخی از پروژه ها چندین بار کلنگ زنی و افتتاح می شوند ولی همچنان نا تمام مانده اند و به مرحلۀ بهره برداری نمی رسند؟

حجت الاسلام حسین نژادیان سپس به عملکرد شرکت عمران صدرا، فروش زمین ها و واحد های مسکونی و عدم گزارش فعالیت های مالی این شرکت انتقاد کرد و از مسئولین آن شرکت خواست که به مردم پاسخگو باشند .

وی در ادامه بیان کرد: حاکمان خود فروختۀ کشور های عربی جهان اسلام طی نشست های خودشان با پیرزن انگلیسی که سابقۀ شیطانی و دخالت در امور ایران را نیز داشته ، برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خط و نشان می کشند ، لذا مسئولین کشور ایران باید به گستاخی های آنان جواب قاطعانه بدهند .

خطیب جمعه صدرا با اشاره به مسئولیت جدید سردار غیب پرور؛ از زحمات سردار نقدی تشکر کرده و آرزوی موفقیت و توفیق برای سردار غیب پرور کرد .

حجت الاسلام حسین نژادیان در پایان پیروزی های عراق و سوریه را تبریک گفت و افزود: ه این از نشانه های وحدت بین نیرو های مقاومت است که موجب پیروزی های رزمندگان شده .

نظرات بینندگان