کد خبر: ۱۰۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵

دهمین تجمع اعتراضی کارگران کارخانه قند فسا / کارگران: از وعده ها خسته شده ایم +عکس

کارگران کارخانه قند فسا برای دهمین بار در سال 95 پس از آنکه وعده مسئولان محقق نشد و از آمدن شکر به فسا قطع امید کردند با حضور در فرمانداری و دفتر نماینده اعتراض خود را اعلام کردند.

به گزارش شیرازه؛ کارگران کارخانه قند فسا برای دهمین بار در سال 95 پس از آنکه وعده مسئولان محقق نشد و از آمدن شکر به فسا قطع امید کردند با حضور در فرمانداری و دفتر نماینده اعتراض خود را اعلام کردند.

لازم به ذکر است؛ در تاریخ ۹۵/۰۸/۱۷ فرماندار فسا طی مصاحبه با فارس نیوز اعلام کرد تا دو روز آینده شکر خریداری‌شده کارخانه قند فسا از تا دو روز دیگر بندر چابهار می‌رسد.

متاسفانه بعد از گذشت بیش از یک ماه از آن تاریخ تاکنون،هیچ شکری به شهرستان فسا نرسیده است، کارگران در این تجمع به خبرنگار ما گفتند از شنیدن وعده های مسئولین خسته شده اند و دیگر حرف آنان را قبول ندارند.

کرمی صبح امروز با اشاره به تخصیص 20 هزار تن شکر در مرحله اول از سوی وزارت جهاد کشاورزی به این کارخانه افزود: این محموله از بندر چابهار بارگیری شده و تا چند روز آینده در این کارخانه تخلیه خواهد شد.  

وی به اختصاص دومین محموله 20 هزار تنی شکر از بندر بوشهر نیز اشاره کرد و گفت: با وارد شدن این میزان شکر فعالیت این کارخانه پس از چند سال تعطیلی تا 20 روز آینده آغاز خواهد شد. 

نماینده کارگران به خبرنگار فسایی گفت: کارگران از وعده ها خسته شده اند . خواسته کارگران دیگر راه اندازی کارخانه نیست و تقاضای بازنشستگی بر اساس سنوات کاری را در راس خواسته های خود دارند.

منبع:  فسایی

نظرات بینندگان