کد خبر: ۱۰۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۵

اعلام برنامه‌های بزرگداشت ۹ دی در دانشگاه‌های فارس

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه نهم دی در دانشگاه‌های این استان را تشریح کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از بسیج دانشجویی فارس، عبدالله خسروانی در جمع مسئولان بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز با اشاره به ویژه برنامه‌های بزرگداشت یوم الله نهم دی در دانشگاه‌های استان فارس اظهار داشت: بی شک انتخابات ریاست جمهوری دهم و حوادث فتنه آلود بعد از آن را باید جزئی از مهم‌ترین مسائل 38 ساله انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون دانست که در کنار درس‌ها و عبرت‌های فراوان، تصویر واقعی‌تری از جامعه ایران را بازتاب داد که می‌توان در پرتو شناخت این پدیده و از رهگذر تحلیل دقیق آن نسبت درست‌تری با آینده برقرار کرد.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 مقام معظم رهبری با مدیریت بی‌بدیل خود ملت و انقلاب را از این راه پرپیچ و خم به سلامت عبور دادند افزود: ملت بابصیرت ایران اسلامی نیز با خلق حماسه باشکوه 9دی حضور خود در صحنه های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر اثبات کردند.

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، سخنرانی دانشجویان بسیجی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرها، برگزاری نشست‌های بصیرتی، کرسی‌های آزاد اندیشی، مناظره دانشجویی و تریبون آزاد را از برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی در دانشگاه‌های استان فارس عنوان کرد.

وی تصریح کرد: سخنرانی دانشجویان در مساجد و مدارس، استفاده از ظرفیت اساتید ارزشی، برپایی نمایشگاه، لیگ مناظره و سخنرانی، مسابقات یادداشت نویسی، مقاله نویسی، کتابخوانی، تهیه کاریکاتور و ... از دیگر برنامه‌های این هفته در دانشگاه‌های استان فارس است.

خسروانی ادامه داد: اکران فیلم و مستند، صدور بیانیه، چاپ نشریات و... از دیگر برنامه های گرامیداشت یوم الله 9 دی است.

وی با تاکید بر بازخوانی فتنه‌های تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی، به بررسی نقش رسانه‌های بیگانه در حمایت از فتنه و فتنه‌گران اشاره کرد و گفت: موج استکبارستیزی و تقویت روحیه انقلابی در کشور ایجاد شود.

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس افزود: همایش‌هایی با عنوان‌های شورش علیه جمهوریت، حماسه ماندگار ملت، حماسه ماندگار انقلاب، 9 دی برگ زرین تاریخ انقلاب و... به مناسبت گرامیداشت یوم الله 9 دی در دانشگاه‌های استان فارس برگزار می‌شود.

خسروانی نهم دی را مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران عنوان و خاطرنشان کرد: ابعاد و زمینه‌های شکل گیری فتنه 88 و همچنین خنثی‌سازی آن تبیین شود.

نظرات بینندگان