کد خبر: ۱۰۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
آیت الله ایمانی:

مسوولان اقدامات انجام شده برای اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی را اعلام کنند

نماینده ولی فقیه در استان فارس از مسئولان خواست که در پایان سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» آنچه را که برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری انجام داده اند را اعلام کنند.
به گزارش شیرازه، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز گفت: تا پایان سال 95 مدتی باقی نمانده و مسؤولان قوا باید آنچه در مورد اقتصاد مقاومتی انجام داده‌اند و منتهی به رفاه حال مردم شده و نتیجه‌ای عاید ساخته یا رکود را شکسته و اشتغال را بیشتر ساخته برای مردم تشریح کنند.

وی ادامه داد: مسئولان فعالیت هایی که بر سر سفره مردم قابلیت رویت است را گزارش دهند و اینکه در سال اقدام و عمل چه کرده اند؟

امام جمعه شیراز یادآور شد: بیان تخلفات و کم کاری دیگران در تمامی زمانها ممکن است اما امروز زمان بیان عملکرد در خصوص رفع مشکلات مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رفع مشکلات مناطق سیل زده فارس، به کار جهادی نیازمند است تاکید کرد: منزلی طی ۱۰ دقیقه ویران شده و صاحبان منازل حتی لباس برای پوشیدن ندارند بنابراین برنامه ریزی «بلندمدت» برای آنها در اولویت نیست.

وی تاکید کرد: تزریق پول نقد برای رفع مشکلات امروز آنها اولویت است. بنابراین باید به این کار سرعت بخشید و از تجربیات گذشته و دیگران استفاده کنیم.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: مسئولان زحماتی کشیده اند اما آنچه که باید اولویت باشد انجام کار جهادی است چرا که آرام آرام کار کردن نمی تواند وضعیت زندگی این افراد را ساماندهی کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس یادآور شد: باید به کارها سرعت ببخشیم تا در گذر زمان به فراموشی سپرده نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین نیز گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در این کنفرانس تاثیر بسیاری در جهان داشت چرا که آنچه مهم است موضوع مقاومت و ایستادگی است تا زمینه مقاومت را توسعه و گسترش داد.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: افول رژیم صهیونیستی پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و امروز شاهد پیروزی مقاومت در غزه، فلسطین، لبنان و سوریه هستیم.

آیت الله  ایمانی با بیان اینکه همکاری و همراهی برخی از کشورهای عربی و اسلامی با اسرائیل هیچ توجیهی ندارد افزود: جای تاسف است که برخی از کشورهای مسلمان با ادعای اسلامی و کشورهای عربی با تعصب عربیت در کنار اسرائیل بنشینند و علیه فلسطین توطئه کنند و شریک ظلم و ستم این غاصبان باشند.

وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری به اندازه ای تاثیرگذار بود که در همان موقع در کنفرانس مونیخ با حضور آمریکا، عربستان، ترکیه و اسرائیل سخنانی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند و حال جای سوال است که اگر ایران در منطقه تاثیرگذار نبود و حلقه مقاومت و محاصره را تنگ تر نمی کرد اینان به چه دلیل به یاوه گویی پرداختند. بنابراین نقش جمهوری اسلامی در منطقه بسیار تاثیر گذار است.


نظرات بینندگان