کد خبر: ۱۰۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی زنان کارآفرین در نوروز 96

مشاور شهردار شیراز با تأکید بر نقش دو عنصر اشتغال زایی و خودکفایی جامعه بر تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج و معرفی صنایع دستی اصیل شیراز و رونق اقتصادی جامعه است.
به گزارش شیرازه، نمایشگاه صنایع دستی زنان کارآفرین در نوروز 96 با حمایت شهردار شیراز و شورای اسلامی شهر در ایام نوروز 96 برگزار می شود.

مشاور شهردار شیراز در امور بانوان و خانواده شهرداری شیراز، هدف از برگزاری نمایشگاه را تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و افزود: شهرداری شیراز مانند سال های گذشته در ایام نوروز نمایشگاه صنایع دستی را با محوریت بانوان کارآفرین و خانواده های هنرپرور شیراز برگزار می نماید.

حکمت آمیز با تأکید بر نقش دو عنصر اشتغال زایی و خودکفایی جامعه بر تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج و معرفی صنایع دستی اصیل شیراز و رونق اقتصادی جامعه است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که روزهای آغازین سال آینده بیش از گذشته شاهد شور و نشاط و ایجاد انگیزه میان خانواده های شیرازی و مسافران نوروزی باشیم.

گفتنی است، این نمایشگاه تا پایان تعطیلات تعطیلات نوروز، در باغ ملی و باغ جنت شیراز پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی خواهد بود.
نظرات بینندگان