کد خبر: ۱۰۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۶

شهردار شیراز:سال 96، تحقق شعار «ما می توانیم» در تمامی ابعاد خواهد بود

شهردار شیراز گفت: سعی می کنیم از ابتدای سال 96، بی وقفه و پر تلاش طرحهای بزرگ را در کنار همشهریانمان به بهره برداری برسانیم تا پروژه هایی که چند مدتی کام شهروندان عزیز را به واسطه ی اجرا، مکدر کرده بود با افتتاح شیرین شود.
به گزارش شیرازه، علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز در پیام نوروزی گفت:حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه ی قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است به تمامی شما شهروندان شیرازی و نیز میهمانان داخلی و خارجی که به شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) و مهد فرهنگ و تمدن ایرانِ اسلامی سفر نموده‌اید، تبریک و تهنیت گفته و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت دارم.
 
سال 95 به فرموده مقام معظم رهبری، سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامیده شد تا چراغ راهی باشد برای همیشه و در این راه، شهرداری شیراز نیز با یک برنامه منسجم با نظارت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، پروژه های کوچک، متوسط و بزرگ متعددی را به انجام رساند.

سالی که گذشت، سالی پر فراز و نشیب هم در سطح کلانِ کشور و هم در کلانشهر شیراز بود که علی رغم تمام مشکلات اقتصادی توانستیم با اتکا به توان داخلی و الگو قرار دادن اصل اقتصاد مقاومتی بر مشکلات فائق آییم.
همدلی در لوای پرچم اسلام و انقلاب، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار منویات مقام معظم رهبری، عامل مهمی بود که شهرداری شیراز با هماهنگی و همدلی میان شهروندان، شورا و دیگر دستگاههای تاثیرگذار، برنامه ها را به سرانجام برساند.

در سالی که گذشت مردم غیرتمند ایران اسلامی به ویژه شهر شیراز، در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی با جان و دل به میدان آمدند و ثابت کردند که همچنان در راه شهیدان، بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، ثابت قدم هستند.

ان شاءا... سال پیش رو، نقطه عطف فعالیت های شهرداری شیراز خواهد بود و امیداوریم سال جدید شعار "ما می توانیم" در تمامی بخش های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ... به صورت همه جانبه در شیراز تحقق یابد.

تحقق بودجه سه هزار و 280 میلیارد تومانی سال 96 شهرداری شیراز و حرکت مداوم در چارچوب آن، پیگیری فاینانس 771 میلیاردی برای اجرای خط 2 قطار شهری و تلاش برای افتتاح آن تا دو سال دیگر و حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد درآمدهای پایدار محورهای مهمی است که در سال 96 دنبال می شود.

تلاش می کنیم تا خط یک قطار شهری را در سال 96 به طور کامل به شهروندان و دوستداران شیراز تقدیم کرده و عملیات اجرایی خط 3 را بعنوان جزیی از خط یک که به تائید دولت محترم نیز رسیده ، آغاز نماییم تا مسیر شرقی_غربی شیراز به حول و قوه الهی، تکمیل شود.

همچنین سعی می کنیم از ابتدای سال 96، بی وقفه و پر تلاش طرحهای بزرگ را در کنار همشهریانمان به بهره برداری برسانیم تا پروژه هایی که چند مدتی کام شهروندان عزیز را به واسطه ی اجرا، مکدر کرده بود با افتتاح شیرین شود.

معتقدم همه با هم باید فارغ از جناح بندی های سیاسی به ویژه در موضوع مدیریت شهری تلاش را معطوف به پیشرفت و تعالیِ روزافزون شیراز سرافراز در جهت فتح پیوسته ی قله های رفیع موفقیت نماییم.
خاک شیراز، خاک مهربانی ها و شعار ما شعار مهربانی و عشق ورزی است؛ همکاران خدوم و زحمتکش من در شهرداری شیراز نیز با این شعار، همچون سالهای گذشته آماده استقبال از شما عزیزان هستند.
در انتها، سالی سرشار از سلامت و پیشرفت و موفقیت برای یکایک هموطنان و همشهریانم در اقصی نقاط گیتی، از درگاه خداوندمنان مسئلت دارم.
نظرات بینندگان