کد خبر: ۱۰۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
صفری گرائی:

نظرگاه خضر نبی(ع) شیراز میزبان نیایشگران ۱۷ رجب می‌شود

همزمان با فرا رسیدن ۱۷ رجب، روز زیارتی زیارتگاه خضر نبی(ع) مراسم دعا و نیایش با حضور مردم متدین و مؤمن شیراز در این مكان برگزار می‌شود.
نظرگاه خضر نبی(ع) شیراز میزبان نیایشگران ۱۷ رجب می‌شودبه گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز عصر روز ۲۴ فروردین‌ماه با یادآوری فرا رسیدن ۱۷ رجب، روز زیارتی زیارتگاه خضر نبی(ع) معروف به خضر زنده شیراز، گفت: بدین مناسبت مراسم قرائت دعای توسل و زیارت عاشورا در محل نظرگاه خضر نبی(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در روز شنبه، ۲۶ فروردین از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ همراه با اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

صفری گرائی با بیان اینکه نظرگاه خضرنبی(ع) جایگاه توسل در نزد شیعیان و اهل بیت(ع) است، افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین میر، سخنرانی خواهد كرد و سپس با حضور مداحان اهل بیت(ع) حاج محمد دینکانی و حاج قنادزاده مراسم نوحه‌خوانی و قرائت ادعیه برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز در ادامه با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) گفت: هر جا كه از حضرت خضرنبی(ع) یاد شود، حاضر می‌شود و هر كس او را یاد كند باید بر او سلام كند.

یادآور می‌شود، نظرگاه خضرنبی(ع) در شرق شیراز و در نزدیکی قصرابونصر واقع شده است.

منبع: خبرگزاری بین المللی قرآن
نظرات بینندگان