کد خبر: ۱۰۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶

سیمای فارس برترین شبکه استانی در بین مراکز استانها شناخته شد

درحوزه ویژه برنامه هاي نوروزي سيماي مراكز " سيماي فارس برترين شبكه استاني " شناخته شد.
به گزارش شیرازه، در آیین قدردانی و برنامه هاي موفق نوروز ١٣٩٦ مراکز که با حضور معاون امور استانها، رييس مركز سيماي استانها، مديران ستادي و مديران كل و برنامه سازان برتر مراكز در دفتر دكتر دارابي معاون امور استانها در تهران برگزار شد.مركز فارس افتخارات ذيل را كسب نمود:
در حوزه ويژه برنامه هاي سال تحويل سيماي فارس با برنامه بهار ناز به تهيه كنندگي معین شهريار باقري نژاد، برتر مراكز شد.
درحوزه ویژه برنامه هاي نوروزي سيماي مراكز " سيماي فارس  برترين شبكه استاني " شناخته شد.
سید محمد حسن نبوی زاده معاون سیمای فارس گفت: شیراز شهری است استثنایی و چند وجهی که در امر برنامه سازی نمی توان از آن غافل بود، سیمای فارس سیمای فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است لذا مخاطبین گرانقدر آن  انتظار مشاهده برنامه هایی وزین و در خور را دارند.
معاون سیمای فارس تصریح کرد:  ویژه برنامه تحویل سال شبکه فارس، با نام" بهار ناز" با توجه به ظرفیت ها و
 قابلیت های خاص خود و با اقدامات ابتکاری که بعضا برای نخستین بار در این برنامه صورت گرفت با تولید طرحی ویژه ،
توجه بینندگان را در اقصی نقاط کشور به خود جلب کرد.

نبوی زاده با اشاره به این که شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهما السلام شناخته شده است اظهار کرد: در این برنامه  ارتباط زنده تصویری با تیم مستقر در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) برقرار شد و ارادت زائران نوروزی به خاندان عصمت و طهارت  از آن مکان مقدس لحظه به لحظه به جهان مخابره شد.

معاون سیمای فارس گفت: با توجه به این که شیراز  به مهد تمدن و تاریخ ایران زمین و فرهنگ و ادب  نیزه شهره است تیم دیگری در آرامگاه حافظیه مستقر و ارتباط های زنده متعددی نیز از آن مکان برقرار شد. همچنین برای نخستین بار گروه دیگری در بنای تاریخی و باشکوه تخت جمشید مستقر و با حضور  اساتید دانشگاه  ضمن تشریح

آیین های باستانی  مردمان ایران زمین، نقالی و شاهنامه خوانی هم مد نظر قرار گرفت و با گردشگران مصاحبه های زنده  انجام وپخش شد.

نبوی زاده ارتباط تصویری از پاسارگاد را  از دیگر بخش های این برنامه ذکر کرد و با توجه قداست و ارزش والای شهدای والامقام،  ارتباط زنده با تیم اعزامی  به کربلای ایران شلمچه و حضور خانواده معزز شهدا در دستور کار خود قرار داد.

علیرضا باغبانمنش مدیر تولید سیمای فارس با بیان این که بخش اصلی  این برنامه در استودیوی بهار ناز با طراحی دکور چشم نواز و متناسب با لحظات آغاز بهار و نوروز 96 طراحی شد، گفت: "بهار ناز" با اجرای خوب محسن آزادی وپخش آیتم های جذاب، میزبان مهمانان ارزشمندی همچون خانم گوهر خیراندیش بازیگر شیرازی و توانمند  ملی سینمای  ایران و محمد بحرانی هنرمند خلاق شیرازی سینما وتلویزیون کشور و خوانندگان مطرح شیرازی بود.

مدیر تولید سیمای فارس افزود: با این مجموعه این اقدامات، نوآوری ها  و کارهای  منحصر به فرد  ، مجریان توانمند،

آیتم های جذاب،  حضورمهمانان ارزشمند  ، دکور و صحنه آرایی ، کارگردانی ، نورپردازی  و تصویربرداری ، صدابرداری و رعایت سایر مؤلفه های  حرفه ای هنری  و فنی  ویژه برنامه تحویل سال  "بهار ناز" شبکه فارس برتر مراکز شناخته شد.

باغبان منش، تولید ویژه برنامه های با کیفیت و جذاب نوروزی از جمله  برنامه وزین و پرطرفدار کاشانه مهر ، شمیم ، مسابقه هفت سین ، کودک گمپ گلا ویژه نوروز، برنامه وزین  شبانه سروناز ، گزارش های روزانه نوروزی نسیم دلگشا  ، مشاعره  آستان مهر و...، چینش کنداکتور جذاب  و بانشاط ، پخش تولیدات  بومی شبکه و ... مجموعه برنامه ریزی تولید و پخش برنامه های نوروزی، در آیین قدردانی از مراکز که در تهران صورت گرفت مرکز فارس رادر صدر همه مراکز قرار داد.

مدیر تولید سیمای فارس با اعلام این مطلب که برنامه بهار ناز به تهیه کنندگی معین شهریار باقری نژاد و شش تیم تولیدی افزون بر 100 نفر از عوامل تولید، پشتیبانی فنی، حراست وترابری و... در مکانهای مختلف مستقربودند گفت: این برنامه در تخت جمشید به تهیه کنندگی عباس روزیطلب، کارگردانی علی نیکومنش، اجرای امین رضایی، در حافظیه به تهیه کنندگی علی رشیدی ،کارگردانی محمد جواد پوست پرداز ، اجرای امیر همایون یزدان پور و ثریا بناکار و در حرم مطهر احمدبن موسی علیه السلام به تهیه کنندگی جلیل ولی بیگی ،کارگردانی ذبیح الله قادری و اجرای اسماعیل حسین زاده وحسن منعم ودر شلمچه به تهیه کنندگی امیر رضا انصاری و اجرای خانم اولیایی و برای اولین بار در پاسارگاد به نحو مطلوب از سیمای فارس پخش شد.

نظرات بینندگان