کد خبر: ۱۰۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
رویدادهای پلیسی استان فارس؛

کشف یک دستگاه بولدزر قاچاق در شهرستان لارستان/ 31 هزار لیتر سوختی که قاچاق نشد

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان از توقيف یک كاميون کشنده حامل یک دستگاه بولدزر كوماتسو قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

کشف 500 ميليون ريالي باطري هاي قاچاق در جهرم

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم گفت: مأموران انتظامي كلانتري مطهري شهرستان جهرم با انجام اقدامات فني و پليسي، موفق شدند محل اختفاء يك متهم سابقه دار كه به اتهام سرقت هاي مسلحانه متواري و تحت تعقيب مراجع قضايي بود، شناسايي كنند.

وي افزود: ماموران با هماهنگي قضايي به محل مورد نظر مراجعه و در عملياتي غافلگيرانه، متهم را كه به 35 سال حبس محكوم شده بود، دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم تصريح كرد: در بازرسي ماموران از خودرو نيسان متهم كه در منزل پارك بود240 عدد باطري خودرو قاچاق نيز كشف شد.

سرهنگ انصاري با اشاره به اینکه ارزش ریالی باطري هاي کشف شده بالغ بر 500 ميليون ريال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم به مراجع قضايي معرفي و از آن طريق روانه زندان شد.

کشف بيش از 193 كيلوگرم مواد مخدر در داراب

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران انتظامي شهرستان داراب در اجراي طرح مقابله با ورود مواد مخدر و كنترل خودرهاي عبوري در جاده بندرعباس داراب، به يك دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و آن را متوقف كردند.

وي افزود: در بازرسي از اين خودرو مقدار 115كيلو و 700 گرم ترياك كشف و يك نفر متهم در اين خصوص دستگير شد.

تولايي تصريح كرد: در عملياتي ديگر نيز ماموران انتظامي اين شهرستان مطلع شدند يك دستگاه خودرو پژو پارس قصد انتقال يك محموله مواد مخدر از شهرستان داراب به شيراز را دارد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان، ادامه داد: ماموران انتظامی با استقرار در خروجي شهرستان، خودرو مذكور را شناسایی و متوقف و ضمن دستگيري متهم در بازرسي از خودرو مقدار 78 كيلو و 100گرم ترياك كشف كردند.

تولايي از شهروندان درخواست كرد: هرگونه اخبار و  اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در اختیار پليس قرار دهند.

31 هزار لیتر سوختی که قاچاق نشد

فرمانده انتظامي شهرستان خرامه در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان از دپو مقداري سوخت قاچاق در يكي از روستاهاي اين شهرستان مطلع شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضايي به محل مورد نظراعزام و در بازرسی ازآن محل موفق به کشف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گازفاقد مجوز شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان خرامه با اشاره به دستگيري دو نفر در اين خصوص، گفت: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرايم ديگري در جامعه مي شود و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.

کشف یک دستگاه بولدزر قاچاق در شهرستان لارستان

 فرمانده انتظامي شهرستان لارستان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی "هرمود عباس" حین کنترل محور ورودی این شهرستان به یک دستگاه كاميون کشنده حامل یک دستگاه بولدزر مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی گفت: پس از توقف تریلر و بررسی مدارک مشخص شد، بولدزر كوماتسو از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

سرهنگ ديندارلو بیان داشت: ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان دو میلیارد ریال برآورد شده و در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه خودرو و محموله برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.



نظرات بینندگان