کد خبر: ۱۰۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در فارس:

دولت روحانی با تدبیر نمی گذارد داعش حمله کند! /وعده های روحانی در دولت دوازدهم محقق می شود!/سکوت پاسخ چرایی عدم شفافیت در دولت یازدهم

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت:فعلا بستر مناسب برای اجرایی کردن برنامه ها ایجاد شده و در دور بعدی شاهد محقق شدن این وعده ها خواهیم بود.
به گزارش شیرازه، عبدالحمید معافیان رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی پیش از ظهر جمعه 8 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اظهار اینکه فعالیت های رسمی اين ستاد، بعداز ظهر فردا در شيراز آغاز به‌كار خواهد كرد، گفت: در ستادهای حامی دولت تدبیر و امید در سراسر استان فارس به انتخابات شوراها ورود نمي‌كنيم.

وی نبود احزاب توانمند و سازمان یافته در کشور را از مشکلات دانست و بیان کرد: امیدواریم زمانی به بلوغ سیاسی برسیم که احزاب قدرتمند در کشور فعالیت کنند.

رئيس ستاد انتخاباتي روحاني در فارس گفت: در این ستاد به هیچ وجه شیوه تخریبی نخواهیم داشت بلکه روش اثبات و تبیین را دنبال می کنیم.

معافیان در ادامه گفت: به تمامی اعضای ستاد انتخاباتی دولت تدبیر و امید اعلام کرده ایم که نباید چندان توقعی برای واگذاری پست های اجرایی در دولت در صورت پیروزی داشته باشند چرا که دولت خودش قانون را می بندد و تصمیم می گیرد.

عضو شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی روحانی در فارس در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص عدم موفقیت دولت تدبیر و امید جهت عمل به وعده هایش، تاکید کرد: روحانی در شرایطی رئیس جمهور شد که فضای کشور در آشفتگی بسر می برد لذا فعلا بستر مناسب برای اجرایی کردن برنامه ها ایجاد شده و در دور بعدی شاهد محقق شدن این وعده ها خواهیم بود.

معافیان در پاسخ به خبرنگار شیرازه مبنی بر اینکه عملکرد دولت یازدهم را چگونه ارزیابی می کنید، با برافروختگی تاکید کرد: کشور در شرایطی بود که هر لحظه سایه خطر جنگ در بالای سرمان بود و با آمدن این دولت کشور در امنیت کامل قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در فارس با حاشیه رفتن در  پاسخ گویی به سوال خبرنگار ما به عمل خوب و قدرت دولت در شفاف سازی فسادها و ایجاد اعتماد در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: کشور ما هر لحظه ممکن است چون سوریه در معرض حمله داعش و دشمنان قرار گیرد و این دولت است که هر لحظه با تدبیر اندیشی کشور را در آرامش نگاه می دارد.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه در خصوص چرایی عدم شفافیت دولت و پیگیری در راستای اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و حقوق های نجومی هیچ پاسخی برای ارائه نداشت.

گفتنی است در این نشست خبری برخی از فعالین و بازداشتی های فتنه 88 به عنوان مسئولان ستاد انتخاباتی روحانی در فارس معرفی شدند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان