کد خبر: ۱۱۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶

مطالبات مرودشتی‌ها از رئیس‌جمهور منتخب‎

به همت دانشگاه پیام نور شهرستان نی ریز مناظره ای تحت عنوان سهم اصول گرایان و اصلاح طلبان در میزان پیشرفت یا پسرفت حرکت کشور مطرح شد.

به گزارش شیرازه، پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به سراغ جمعی از مردم مرودشت رفته و مطالبات آنها از رئیس جمهور را پیگیر شدیم.

مصطفی که کارشناسی حسابداری دارد در پاسخ به خبرنگار ما گفت: من با توجه به برنامه‌های آقای روحانی و عملکردشان به وی رای ندادم اما به عنوان یک ایرانی از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهم که رئیس جمهور تمام ملت باشد و خود را وقف ملت ایران کند تا شاهد پیشرفت و تعالی ایران عزیزمان باشیم.

رضایی دیگر شهروند مرودشتی که امسال رای اولی بود گفت: در دولت اول روحانی تغییری در روند احیاء کارخانه آزمایش و دیگر کارخانه‌های اطراف مرودشت مشاهده نشد و از رئیس جمهور منتخب درخواست داریم با توجه به بیکاری تعداد زیادی از جوانان این شهرستان، احیاء کارخانه آزمایش را در دولت جدید مطرح کنند و اقدامی شایسته در این خصوص انجام دهند.

علیرضا حسینی در پاسخ به سوال ما گفت: من به روحانی رای دادم تا شاهد تکمیل برنامه و پروژه‌های دولت یازدهم باشم و از خدا می‌خواهم که جناب روحانی بتواند این ماموریت چهارساله را با موفقیت به پایان برساند.

مختاری یکی از کشاورزان مرودشتی هم بیان داشت: مردم به بهترین شکل ممکن در انتخابات شرکت کرده و ما شاهد حضور حداکثری مردم بودیم؛ هرکس بنا به تشخیص خود به یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری رای داد و حالا زمان آن رسیده است که منتخب مردم نیز با عمل کردن به وعده‌های خود و افزایش اشتغال و تولید ملی گام بردارد و مردم را از این انتخاب ناامید نکند.

وی افزود: مرودشت یکی از قطب‌های کشاورزی است اما امروزه کشاورزان مرودشتی وضعیت خوبی ندارند و انتظار داریم رئیس‌جمهور منتخب و وزرای دولت دوازدهم کشاورزان مرودشتی را شرمنده زن و بچه‌شان نکنند و تسهیلاتی را برای رفاه بیشتر این عزیزان در نظر بگیرند؛ چرا که سفره بسیاری از ایرانیان توسط همین قشر رنگین می‌شود اما با توجه به خشکسالی‌ها و بحران آب روز به روز سفره خودشان کوچک‌تر می‌شود.

حال باید منتظر ماند و دید آیا دولت دوازدهم می‌تواند پاسخی شایسته برای مطالبات به حق مردم داشته باشد؟

منبع: مرودشت نا
نظرات بینندگان