کد خبر: ۱۱۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

در مسیر انقلاب شکست معنا ندارد/اشرافیت ریشه ی نظام را خشک می کند/سپاه و بسیج با تمام توان پشت این انقلاب و نظام ایستاده است

سرهنگ کوشکی گفت: در مسیر انقلاب شکست معنا ندارد و جریان حزب الله از بدو انقلاب تا کنون سخت ترین اقداماتی که باید انجام می داده را به دوش کشیده است و بازهم این مسیر را ادامه خواهد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس شب گذشته در سالروز آزادسازی خرمشهر  و در یادواره 60 شهید  گلکون کفن جهرمی عملیات حماسه آفرین "الی بیت المقدس " که به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه جهرم برگزار شد گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا یاد کنیم و به یاد آوریم خاطره ی کسانی که از همه چیز خود گذشتند برای حفظ دین خدا و قیام کردند به امر امام امت. 

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در ادامه با بیان خاطراتی از عملیات الی بیت المقدس خاطرنشان کرد: سخت ترین عملیاتی که در طول جنگ های معاصر رخ داد ، عملیات فتح خرمشهر بود و با این ایستادگی ها و از خود گذشتگی ها بود که رزمندگان ما حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دست دشمن نسپردند.

وی مقاوم بودن ، خستگی ناپذیری ، بی ادعایی ، پر فایده و کم هزینه بودن را از ویژگی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برشمرد و ابراز داشت: امروز در صحنه های دیگر نیز نیاز داریم از آنان الگو بگیریم.

سرهنگ کوشکی امنیت استراتژیک را بالاتر و فراتر بردن دایره ی امنیت از مرزهای جغرافیایی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: امروزه نظام جمهوری اسلامی توانسته است امنیت استراتژیک برای خود ایجاد کند و در کیلومترها دورتر از مرزهای خود با دشمن مبارزه کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به دیدار اخیر رئیس جمهور آمریکا با 40 رئیس دولت کشور های اسلامی در عربستان گفت: تمام مستکبرین و سلطه گران از نظام جمهوری اسلامی ایران هراس دارند و به این جمع  بندی قطعی رسیده اند که در مقابله با جمهوری اسلامی در فاز نظامی شکست می خورند و تنها راه مقابله با ایران را از بین بردن اعتقادات و دین مردم از طریق جنگ نرم می دانند.

وی در ادامه با اشاره به هجمه های دشمن و شبهه افکنی هایی از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی علیه نظام جمهوری صورت می گیرد بیان داشت: اما می بینید با این وجود مردم با حضور پر شور خود در انتخابات با رای خود به نظام جمهوری اسلامی دسیسه های دشمن را خنثی کردند.

سرهنگ کوشکی انتخابات را مایه ی امنیت، اقتدار و افتخار کشور عنوان کرد و افزود: حضور 73 درصدی مردم در انتخابات در تمامی دنیا بی نظیر است .

این رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس سوء استفاده های برخی افراد را در ایجاد ناامنی و ناهنجاری های اجتماعی بی اثر خواند و اظهار داشت: در مسیر انقلاب شکست معنا ندارد و جریان حزب الله از بدو انقلاب تا کنون سخت ترین اقداماتی که باید انجام می داده را به دوش کشیده است و بازهم این مسیر را ادامه خواهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر تاکید کرد: در حال حاضر ما در جایگاه قدرت منطقه ای و بین المللی قرار گرفته ایم و به اذعان تحلیلگران برجسته ی غربی رهبر انقلاب اسلامی کارگردان صحنه ی سیاسی دنیاست.

وی با اشاره به اینکه نباید از نصرت الهی نا امید شد خاطرنشان کرد: ما مکلف بودیم در این انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم . انسانی که به تکلیف عمل کند هیچ گاه احساس شکست نمی کند . عمل به تکلیف بزرگترین پیروزی است.

سرهنگ کوشکی با بیان این که اشرافیت ریشه ی نظام را خشک می کند گفت : کسانی که مقابل ولایت و دین خدا ایستادند اگر امروز نیز دارای پایگاهی باشند حتما ذلیل و خوار از دنیا خواهند رفت برخی نام و شعار ولایت را بر سر نیزه می کنند اما در میدان عمل خلاف ولایت عمل می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به اقتدار سپاه در اجرای رزمایش های گوناگون وهراس دشمنان تاکید کرد: سپاه و بسیج با تمام توان پشت این انقلاب، نظام و ملت ایستاده است و هرکجا که لازم باشد در میدان حضور خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کار بی وقفه را نیاز امروز جامعه دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب قول ایجاد 5 میلیون شغل را داده است و باید با مطالبه گری نگذاریم مردمی که به این نظام امید بسته اند نا امید شوند.

سرهنگ کوشکی مطالبه گری را روح ایمانی امت حزب الله عنوان کرد و ابراز داشت: زمان آن گذشته است که فردی برای کسب آرا مردم بیاید و قول هایی بدهد و بعد فراموش شود تمام آرایی که مردم به نامزدهای انتخاباتی دادند رای به نظام جمهوری اسلامی بود و هیچ حزب یا گروهی نمی تواند آن را به نام خود مصادره کند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت فضای مجازی اذعان کرد: دشمن در فضای مجازی از جذابیت های جنسی برای تخریب ایمان و اعتقادات مردم استفاده می کند.

منبع: پسین جهرم

برچسب ها: جهرم ، کوشکی ، بسیج ، سپاه
نظرات بینندگان