کد خبر: ۱۱۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی استان فارس:

«خفاش شب» در شهرستان جهرم به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شرور و قاتلی که پس از ارتکاب دو فقره قتل و شرارت در منطقه یک سال و نیم متواری بود، در یکی از روستاهای شهرستان‌جهرم توسط پلیس آگاهی به هلاکت رسید.
«خفاش شب» در شهرستان جهرم  به هلاکت رسیدبه گزارش شیرازه، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پی وقوع دو فقره قتل و شرارت توسط شخصی به هویت و-الف و متواری شدن شرور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، شب گذشته مخفیگاه شرور که خودش را به عنوان خفاش شب معرفی کرده بود، شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی با گلوله ماموران پلیس آگاهی به هلاکت رسید.  

این مقام انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: ایجاد رعب و وحشت در منطقه، تیراندازی به سمت ماموران نیروی انتظامی، اخاذی از مردم و خرید فروش مواد مخدر از جرائمی بود که این شرور و قاتل فراری انجام داده بود.

گودرزی بیان کرد: در بازرسی از فرد شرور که به هلاکت رسید، یک قبضه اسلحه کلاشینکف،دو عدد خشاب و 18 تیر جنگی مربوطه، بک عدد دوربین چشمی، یک عدد افشانه دفاع شخصی، یک قبضه اسلحه سوزنی دو لول و یک دستگاه موتور سیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر از پشتیبانی اطلاعاتی سپاه شهرستان جهرم و تعامل بسیار خوب دادگستری شهر خفر با پلیس، اظهار داشت: پلیس قاطعانه با افرادی که قصد اخلال در نظم و امنیت استان را داشته باشند برخورد می‌کند و اجازه جولان برای شرارت و ناامنی را به هیچ فردی نمی‌دهد.
نظرات بینندگان