کد خبر: ۱۱۰۹۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

حمله «موشکی» ایران به تروریست‌ها در سوریه+ تصاویر و فیلم/چرا سپاه «دیرالزور» سوریه را انتخاب کرد؟ / بازتاب حمله سپاه در رسانه های جهان

سپاه پاسداران از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری خبر داد.

حمله «موشکی» ایران به تروریست‌ها در سوریه/چرا سپاه «دیرالزور» سوریه را انتخاب کرد؟ / بازتاب حمله سپاه در رسانه های جهانبه گزارش شیرازه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داد.
حمله «موشکی» ایران به تروریست‌ها در سوریه

متن اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: "ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد."

بر این اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از ذات اقدس الهی و به نیابت از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، لحظاتی پیش مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.

در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریستهای تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

گزارش های دریافتی حکایت از هلاکت تعداد زیادی از تروریست های تکفیری و انهدام تجهیزات، سامانه‌ها و سلاح های آنان دارد.

پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه کاملاً روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار می دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد.


حمله «موشکی» ایران به تروریست‌ها در سوریه/چرا سپاه «دیرالزور» سوریه را انتخاب کرد؟ / بازتاب حمله سپاه در رسانه های جهان


به ملّت عظیم الشأن ایران اسلامی اطمینان داده می شود، پاسداران انقلاب به فضل الهی و با همراهی و مشارکت سایر نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی کشور برای صیانت از امنیت ملی و شکست فتنه ها و پدیده های ضد امنیتی، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و اقدامات متناسب را در دستور کار قرار خواهند داد.

اخبار تکمیلی، متعاقباً به استحضار ملّت شریف ایران رسانده خواهد شد.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


چرا سپاه «دیرالزور» سوریه را انتخاب کرد؟

گفتنی است استان دیرالزور در مرز سوریه و عراق و در کرانه رود فرات واقع شده است. پس از شکست سنگین تروریست‌ها در حلب که منجر به از دست رفتن پایگاه بسیار مهم آنها در شمال غرب سوریه شد، بسیاری از تروریست‌ها به دیرالزور در شرق و برخی مناطق اطراف آن در سوریه نقل مکان کرده‌اند. همچنین بخش مهمی از تروریست‌هایی که در پی شکست سنگین در موصل عراق به سوریه گریخته بودند در این منطقه حضور دارند.

با توجه به اجتماع بخش مهمی از تروریست‌ها در منطقه دیرالزور، مقر فرماندهی و مراکز پشتیبانی و عملیاتی آنها نیز در این استان قرار گرفته است.

لذا با توجه به اجتماع قابل توجه تروریست‌ها در این منطقه، انتظار می‌رود حمله موشکی سپاه به این منطقه تلفات بسیار سنگینی روی دست تروریست‌ها باقی بگذارد.

بازتاب بین المللی حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها در دیرالزور

هاآرتص در خبری فوری از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست ها در دیرالزور در شرق سوریه خبر داد.

این در حالی است که سپاه پاسداران در بیانیه ای ضمن تایید خبر این حمله موشکی اعلام کرد این حمله با هدف مجازات عاملان جنایات تروریستی اخیر تهران صورت گرفته است.

در بیانیه سپاه پاسداران آمده است این حمله از مقر سپاه در استان های کردستان و کرمانشاه انجام شده است.

در بیانیه سپاه پاسداران آمده است: خون های ریخته شده مظلومان بدون پاسخ نخواهد ماند.

راشا تودی اعلام کرد این حمله موشکی به مواضع تروریست ها در شرق سوریه در واکنش به حملات تروریستی اخیر تهران صورت گرفت.

آسوشیتد پرس نیز به نقل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نوشت این حمله موشکی به مواضع تروریست ها در پاسخ به حمله تروریستی تهران بوده است.

المانیتور هم نوشت: ایران، با موشک های میان برد حمله داعش را تلافی کرد.

بازتاب حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها در دیرالزور

 فاصله دیرالزور تا پایگاه موشکی سپاه در کرمانشاه

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد ایران برای نخستین بار در سی سال گذشته از موشک های میان برد (برای عملیات نظامی) استفاده کرد.

خبرگزاری رویترز نیز در خبری فوری اعلام کرد سپاه پاسداران ایران به تلافی حملات تروریستی تهران، اقدام به شلیک موشک های زمین به زمین از غرب کشور به شرق سوریه کرد.

نشریه آمریکایی هیل نیز نوشت: براساس گزارش وبسایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این کشور حملاتی را علیه گروه تروریستی داعش در شرق سوریه انجام داده است.

سی ان بی سی در خبری فوری اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به تلافی حمله به مجلس این کشور، به داخل خاک سوریه موشک شلیک کرد.

گلوبال نیوز نیز گزارش داد ایران برای انتقام گرفتن از داعش در پی حملات تروریستی تهران، مواضع این گروه را در سوریه با موشک هدف قرار داد.

همچنین روزنامه خلق چین نوشت: ایران یک فروند موشک بالستیک میان‌بُرد را به تلافی حملات تروریستی تهران، به مواضع تروریست ها در دیرالزور سوریه شلیک کرد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت اسراییل نیز در خبری فوری نوشت: تهران به تلافی حملات تروریستی داعش که به جان باختن 18 تن از شهروندان این کشور منجر شد، اقدام به شلیک چندین فروند موشک میان برد به مواضع تروریست ها در شرق سوریه کرد.

 نشریه وال استریت ژورنال نیز در مطلبی نوشت: سپاه پاسداران ایران با شلیک چندین موشک بالستیک به مواضع تروریست ها در پاسخ به حملات تروریستی آنها در تهران، هشدار داد چنین اقدامی بر علیه هر گروه دیگری که به ایران حمله کند، انجام خواهد شد.

 شبکه سی‌ان‌ان عربی نیز گزارش داد ایران حمله تروریستی به پارلمانش را با شلیک موشک به مقر تروریست‌ها پاسخ داد.

 سی ان ان افزود: حمله موشکی ایران به مواضع تروریست ها، نخستین دخالت موشکی ایران در جنگ سوریه از سال 2011 میلادی است.

خبرگزاری شین هوا چین اعلام کرد ایران مقر تروریست‌ها در دیرالزور را با موشک‌های میان‌برد هدف قرار داد.

واشنگتن پست نیز نوشت: ایران حمله تروریستی داعش را با شلیک موشک‌های بالستیک به شرق سوریه جواب داد.

همچنین نشریه بلومبرگ گزارش داد سپاه ایران در پاسخ به حملات تهران، شرق سوریه را موشک‌باران کرد.

خبرنگار المانیتور در صفحه توییتر خود واکنش واشنگتن به حمله موشکی ایران به مواضع تروریست ها در دیرالزور را پیش بینی کرد و نوشت: واشنگتن از این حمله گیج و سردرگم خواهد شد واز خود خواهد پرسید متحدان ما در حال جنگ با یکدیگر هستند و دشمن ما در حال جنگ با دشمن شماره یک ما؟

كانال ٧ اسراييل: در بيانيه ايران (در مورد حمله موشكى) تهديدى تلويحى عليه دشمنان اين كشور از جمله عربستان، اسراييل و آمريكا وجود دارد 

الاهرام مصر: ایران برای نخستین بار در مرزهای خود اهداف داعش را در سوریه با موشک هدف قرار داد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
احسان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
0
تـکـبــیــر......