کد خبر: ۱۱۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۶

سرمربی فجرسپاسی: تیمم را روی حضور عالیشاه نمی‌بندم

سرمربی فجرسپاسی شیراز اعلام کرد باشگاه در حال نامه‌نگاری برای پیوستن امید عالیشاه به این تیم است.
به گزارش شیرازه علی کلانتری در خصوص پیوستن امید عالیشاه به فجرسپاسی اظهار داشت: باشگاه در حال پیگیری این موضوع است اما ما تیم‌مان را روی حضور عالیشاه نمی‌بندیم. اگر این بازیکن به تیم ما آمد قدمش روی چشم و اگر هم نیامد هیچ مشکلی نیست و بازیکنان دیگری داریم که بسیار با انگیزه کار می‌کنند.

وی ادامه داد: عالیشاه اگر به فجرسپاسی بیاید خدمت سربازی‌اش را انجام خواهد داد. در این صورت هم او به ما کمک خواهد کرد و هم ما می‌توانیم به او کمک کنیم. فعلاً نامه‌نگاری‌ها از طریق باشگاه در حال انجام است و من هم بیشتر تمرکزم روی تیم است و زیاد به دنبال جذب بازیکنان نیستم. ضمن اینکه فجر بازیکنان بزرگ زیادی در گذشته داشته و اینطور نیست که اگر عالیشاه به فجرسپاسی پیوست ما برایش دست بزنیم. فجر دو سال پیش نزدیک به 15 بازیکن بزرگ در ترکیب خود داشت. این تیم از بازیکنان بزرگ خالی نمی‌شود.

سرمربی تیم فجرسپاسی خاطرنشان کرد: عالیشاه اگر به تیم ما بیاید، تیم فجر به او کمک خواهد کرد، چون این بازیکن جای دیگری نمی‌تواند برود. او اگر به تیم ما بیاید نیم‌فصل در کوران رقابت‌ها قرار خواهد گرفت و بعد از آن با آمادگی بالا می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد برود.

نظرات بینندگان