کد خبر: ۱۱۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۵ تير ۱۳۹۶
مدیر عامل سازمان آتش نشانی مرودشت خبر داد:

انبار تشک دوزی در مرودشت سوخت/ آتش نشانان جان بر کف آتش را مهار کردند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مرودشت گفت: اتش نشان های مرودشت با حضور در محل حادثه مانع از سرایت آتش به اماکن و منازل اطراف شدند.

به گزارش شیرازه، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت از آتش سوزی یک انبار تشک دوزی در خیابان هفت تیر مرودشت خبر داد.


 مهراب سعیدی بیان داشت: رأس ساعت ۱۳:۰۳ روز سه شنبه در پی وقوع یک مورد آتش سوزی تشک دوزی در خیابان ۷تیر(امیرآباد) شهر مرودشت بلا فاصله خودروهای سازمان آتش نشانی از ایستگاه ۱و۲و۳ به محل حادثه اعزام و ضمن کنترل حریق مانع از سرایت آتش به اماکن و منازل اطراف شدند.

وی افزود: با توجه به حریق گسترده امروز که شامل پنبه و مواد قابل اشتعال بود مأموران آتش نشانی توانستند با وجود ترافیک سنگینی که در اطراف میدان امام خمینی(ره) وجود داشت با استفاده از لاین مخالف در عرض کمتر از دو دقیقه به محل حریق برسند و آتش را به کنترل خود درآورند.


وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی حاضر در صحنه از مردم عزیز خواست در زمان بروزحادثه جهت تسریع در امر امداد رسانی از تجمع در اطراف محل حادثه خودداری نموده و خودروهای شخصی خود را از محل دور نمایند.

وی علت حادثه را در دست بررسی عنوان کرد و از شهردار و کلیه همکاران در مجموعه شهرداری که همکاری لازم را در اعزام نیرو داشتند تقدیر و تشکر نمود.

سعیدی اعلام کرد علت حادثه در دست بررسی است.

منبع: مرودشت نا

برچسب ها: اتش سوزی ، مرودشت ، تشک
نظرات بینندگان