کد خبر: ۱۱۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۶

اعلام ویژه برنامه های هفته دولت در صدا و سیمای فارس

صدا وسیمای فارس به مناسبت هفته دولت ویژه برنامه های متعددی را تهیه و پخش می کند.

به گزارش شیرازه، صدا وسیمای فارس به مناسبت هفته دولت ویژه برنامه های متعددی را تهیه و پخش می کند. این مرکز همزمان با آغاز هفته دولت ، بهره برداری و آغاز به کار طرح های مختلف عمرانی ، خدماتی را پوشش می دهد.

-اطلاع رسانی برنامه های هفته دولت در برنامه صبحگاهی سلام کاکو، نیم روز فارس، صدای شهر و هوای تازه
- دعوت از مقامات ارشد اجرایی استان و ایجاد ارتباط مستقیم و گفتگو با مردم در برنامه بی تعارف با مسئولان
- معرفی خدمات و برنامه های دولت در استان در برنامه با گزارشگران و تهیه بسته های صوتی
-پوشش برنامه های هفته دولت در شهرستان های استان در برنامه های سلام آباد و گلگشت فارس از برنامه های رادیو فارس در هفته دولت می باشد.

برنامه نگاه روز با دعوت از مدیرکل ادارات به منظور ارائه گزارش عملکرد اجرایی آن دستگاه به مناسبت هفته دولت، برنامه کاشانه مهر، برنامه شمعدونی، برنامه گفتگو  با حضور کارشناسان، پخش گزارش و پلی بک به مناسبت هفته دولت و ارائه گزارش عملکرد دولت در استان وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی ، از برنامه های سیمای فارس است که هر روز در هفته دولت با حضور استاندار و دعوت از مسئولین استانی از سیمای فارس پخش می شود.

ابلاغ به خبرنگاران شهرستان ها به منظور پوشش خبری کامل برنامه های هفته دولت در شهرستان ها و بخش ها، اختصاص یک گروه خبری به سفرهای استاندار در سایر شهرستان ها، ابلاغ به خبرنگاران شهرستان ها برای تهیه گزارش خبری از سفر معاونان استاندار به شهرستان ها، تهیه گزارش های تولیدی از تلاش دولت در به پایان رساندن طرح های عمرانی، زیرساختی و صنعتی ، دریافت اطلاعات طرح های در دست افتتاح جهت استفاده در سایت خبرگزاری صدا وسیما، پوشش خبری برنامه های فرهنگی و اجتماعی هفته دولت از قبیل برپایی نمایشگاه ها، همایش ها و گرامیداشت شهدای دولت و غبارروبی قبور مطهر شهدا از عملکرد واحد خبر مرکز فارس در هفته دولت می باشد.

اطلاع رسانی از زمان پخش برنامه ها و انتشار محتوای تولید شده در باره برنامه های هفته دولت در شبکه های اجتماعی و  وب سایت مرکز در دستور کار فضای مجازی صدا وسیمای فارس قراردارد.

نظرات بینندگان