کد خبر: ۱۱۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
نماینده ولی‌فقیه در فارس:

حذف و کمرنگ‌کردن اصل انقلاب اسلامی توطئه آشکار دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: حذف و کمرنگ‌کردن اصل انقلاب اسلامی توطئه آشکار دشمنان است.
به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با بیان اینکه برخی از قلم‌ها به‌دنبال تضیعف و حذف اصول انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر قلم‌هایی به‌کار افتاده که بگویند انقلاب تمام شده در حالی که انقلاب زنده می‌ماند چون امام(ره) حقیقت زنده تاریخ بوده و این انقلاب یادگار امام(ره) است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در تمامی سخنرانی‌های اخیر خود به پایداری اصل انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره می‌کنند، گفت: هدف از این تکرار این است که اصل انقلاب اسلامی کهنه نشود و مردم ارزش‌های انقلاب اسلامی را فراموش نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه تمامی این امور توطئه طراحی شده از سوی دشمن است، افزود: امید است این توطئه حساب شده که از سوی دشمنان طراح شده با هوشیاری مردم و مسئولان از بین برود.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه یکی از ارزش‌های انقلاب اسلامی مسئله مقاومت است، بیان کرد: حزب‌الله لبنان در سایه مقاومت توانست دومین پیروزی خود را جشن بگیرد و گروه تکفیری را به‌طور کامل از لبنان خارج کند که امید است این پیروزی در دیگر کشورها هم رقم بخورد.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در مراسم برائت از مشرکان و کفار که در صحرای عرفات قرائت شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این پیام اعلام کردند که  اگر نخبگان و متفکران دنیای اسلام به وظیفه اصلی خود یعنی رحماء بینهم و اشداء علی الکفار عمل کرده بودند شاهد این گرفتاری‌ها در فلسطین، سوریه، عراق، لیبی، یمن، بحرین، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی نبودیم.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: اگر آن زمان صهیونیست توانست سرزمین مسلمانان را غصب، کشوری را در دل سرزمین اسلامی ایجاد و ساکنان اصلی آنجا را آواره کند به خاطر تعلل و سهل‌انگاری مردم، اندیشمندان و مسئولان دنیای اسلام بود.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به حادثه منا که 2 سال پیش در ایام حج رخ داد، گفت: در سال 94 حج برای دنیای اسلام به تلخی تمام شد و جمعی از حاجیان در روز عید قربان به شهادت رسیدند که هنوز حقوق اولیه آن‌ها از طرف دولت عربستان پرداخت نشده و باید وزارت خارجه این امر را پیگیری کند تا حق حجاج ضایع نشود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه عید قربان اسرار و رموزی دارد، بیان کرد: یکی از اسرار این عید کشتن هوای نفس است یعنی حاجی در طول مناسک حج باید به جایی برسد که هوای نفس خود را بکوبد تا بتواند در آینده با عقل و خرد و فرمان حضرت حق زندگی کند و از آلودگی‌ها خود را دور سازد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان