کد خبر: ۱۱۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶

کسب مقام سوم ابرماراتن کشورتوسط دونده سپیدانی

حسام ملک نصب اردکانی ورزشکار سپیدانی توانست دردومین ابرماراتن راه ابریشم ایران با حضوررقبای قدرمند خود مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کند.

به گزارش شیرازه، دومین ابرماراتن راه ابریشم ایران در کویر لوت باشروع ازکاروانسرای شفیع آباد و گذر از پهنای کویر و گرمترین نقطه زمین گندم بریان درروستای اندوهجرد شهداد به پایان رسید.

در مسابقه بین المللی فوق استقامت ابر ماراتن شهداد ، تعداد زیادی دوندگان ایرانی و خارجی حضور داشتند . اعضا تیم شرکت کننده از موسسه ورزشهای استقامتی بدون مرز ( ایران ماراتن ) آقایان اکبر نقدی از مرند ، حسام ملک نصب اردکانی از سپیدان ، هادی رنجبر نسب از بم ، محمد وکیلی از بهبهان و علیرضا سعادت و خانم مهسا ترابی از تهران حضور یافتند.

در این بین آقای اکبر نقدی در ۲۵۰ کیلومتر مقام اول و آقای حسام ملک نصب به مقام سوم و خانم مهسا ترابی در 250کیلومتر بانوان به مقام سوم  رسیدند و دیگر دوستان در زمان تعیین شده با موفقیت به خط پایان رسیدند .

شایان ذکر است که در مسابقه ابر ماراتن موضوع برد و باخت وجود ندارد بلکه مهم استقامت فرد و رسیدن به خط پایان می باشد .کسب مقام سوم در مسابقات بین المللی التراماراتون(٢۵٠کیلومتر) توسط ورزشکار جوان سپیدانی  اقای حسام ملک نسب را به ایشان و جامعه ورزشی سپیدان تبریک عرض مینماییم.

منبع: مارگون
برچسب ها: سپیدان ، ورزشکار ، مسابقات
نظرات بینندگان