کد خبر: ۱۱۴۶۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶
مسئول دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با شیرازه:

وزارت بهداشت پیشنهادی مبنی بر جابجایی دکتر ایمانیه مطرح نکرده است

از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برخی صرفا به دلایل سیاسی پاشنه کفش خود را برکشیدند تا به هر قیمتی شده بنا بر یک رسم غلط گرایش‌های سیاسی را بر شاخص عملکرد مثبت ارجحیت دهند.
در وزارت بهداشت پیشنهادی مبنی بر جابجایی دکتر ایمانیه مطرح نشده است
به گزارش شیرازه، چند روزی است پیامی مبنی بر معرفی دکتر محمدهادی ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان اولین گزینه احتمالی جهت ریاست بعدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فضای مجازی مطرح شده است.

دکتر شیرازی، مسئول دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه درخصوص این موضوع تصریح کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم چنین موضوعی صحت ندارد و تا کنون صحبتی از طرف وزارت بهداشت مبنی بر جابجایی دکتر ایمانیه مطرح نشده است اما برخی از دوستان می‌گویند ظاهرا برخی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با توجه به شناختی که از عملکرد دکتر ایمانیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز داشته اند درخواست‌هایی برای منصوب کردن ایشان به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرده اند.

دکتر ایمانیه از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۱ به عنوان معاون درمان و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و از سال 1381 تا 1384 به عنوان معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و از 1384 تا کنون نیز ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را برعهده داشته است.

حسن روحانی در تیر ماه 96 در جشنواره عمران و سلامت، از تلاش های محمد هادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه توسعه زیرساخت ها و مراکز درمانی و توجه به مناطق محروم، به عنوان یکی از دانشگاه های برتر کشور، تقدیر کرد.

از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برخی صرفا به دلایل سیاسی پاشنه کفش خود را برکشیدند تا به هر قیمتی شده بنا بر یک رسم غلط گرایش‌های سیاسی را بر شاخص عملکرد مثبت و مفید ارجحیت داده و تلاش کردند تنها مدیر باقی مانده از دوران رئیس‌جمهور قبل را از کرسی مدیریت برکنار کنند تا جایی که حتی یکی از نمایندگان مجلس در نطق خود به جای پرداختن به اعتبارات تخصیص نیافته و مشکلات استان، سخنرانی خود در مجلس را به این موضوع اختصاص داد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امنهه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶
0
جون به عدالت خداوند ايمان دارم خداوند ازظلم ها كه به دانشجويان-هيت هاي علمي-كارمندان .........شده و حق هاي كه از انها كرفته شدن نميگذرد
هر جا بروي اكر انها نباشند خداوند حق شان را ميكيرد .و اسوده خاطر نخواهي بود انشالله