کد خبر: ۱۱۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶

رونمایی ساره بیات از سبک جدید محرمیت

ساره بیات گفته است شوهر خواهر شبیه برادر است اما به نظر من شوهر خواهر شبیه برادر نیست . من با رضا احساس محرمیت می‌کنم چون دستهایش شبیه دستان پدرم است.
به گزارش شیرازه به نقل از جهان نیوز، به تازگی یک عکس از بغل کردن ساره بیات و رضا قوچان‌نژاد (بازیگران مشهور سینما و فوتبال) منتشر شده است. در پی آن، بازیگر معروف سینما (ساره بیات) در یک مراسم عمومی مقابل جمعی از تماشاچیان از این اقدام خود دفاع می‌کند و می‌گوید: چون خواهرم را به دست رضا سپرده‌ام پس دست او مثل دست پدرم است و با او احساس محرمیت می‌کنم(!) و الآن هم بخاطر شما شوهرخواهرم را بغل نکردم.



هرچند اعتقادات افراد در حوزه حریم خصوصی مربوط به خودشان است و به اصطلاح قرآنی (لا تَزرُ وازرة وِزرَ اُخری) کسی را در قبر دیگری نمی‌خوابانند اما وقتی در یک مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی، حکم صریح قرآنی نادیده گرفته شده و تحریف می‌شود بد نیست در این باره دو نکته توضیح داده شود:

1 - بین نامحرم فامیل و آشنا با نامحرمی که در خیابان و غریبه است از نظر حُکم شرعی و رعایت مرزهای ارتباط بین دو نامحرم تفاوتی وجود ندارد و بنابراین حتماً (یک خانم با شوهرخواهرش) نامحرم است.

2 - نکته بسیار عجیب که نشان از یک تغییر تأمل‌برانگیز در رفتار ما ایرانی‌ها دارد، واکنش تماشاچیان اظهارات ساره بیات در مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی (زرد) بود. او وقتی باز دست قوچان‌نژاد را گرفته بود و از احساس محرمیت با او می‌گفت و از اقدام قبلی دفاع می‌کرد با تشویق حاضران روبرو شد!!! یکی از نشانه‌های آخرالزمان آن است که جای معروف و منکر عوض و واجب مُهمی به فراموشی سپرده می‌شود. در اینگونه موارد حداقل (امر به معروف و نهی از منکر) بعنوان امری واجب، همراه نشدن با گوینده است.

امید که همه ما درباره احکام الهی (که به مصلحت انسان و ناشی از حکمت خدای سبحان است) غیور باشیم و البته نه تنها درباره حجاب بلکه در همه موارد مانند مبارزه با فساد اداری، اقتصادی، دست‌اندازی به بیت المال و غیره در جایگاه تماشاچی و خدای‌ناکرده تشویق‌کننده نباشیم.
نظرات بینندگان