کد خبر: ۱۱۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶

شبی با شهدا در لامرد برگزار شد

مراسم شبی با شهدا به همت پایگاه مقاومت شهید خسروی و هئیت مذهبی روسول اعظم(ص) با روایتگری سردار چترایی در محله حسین آباد شهر لامرد برگزار شد.

به گزارش شیرازه،  مراسم شبی با شهدا به همت پایگاه مقاومت شهید خسروی و هئیت مذهبی رسول اعظم(ص) با روایتگری سردار چترایی در محله حسین آباد شهر لامرد برگزار شد.


 سردار حاج ابراهیم چترایی به بیان خاطراتی از  جبهه و جنگ و محور مقاومت پرداخت و گفت:اگر می بینیم جوانان کشور عزیز ایران اسلامی برای دفاع از حریم بی بی زینب س حاضر شده اند که از جان و مال خود بگذرند به دلیل الگوبرداری از راه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در رابطه با مطالبی که بعضی از آقایان عنوان می کنند و می گویند ایران در سوریه به دنبال ماجراجویی ست  و بعضا به انها و یا خانواده ها زخم زبان می زنند تصریح کرد:برخی از این سیاستمداران که ادعای پیروی از خط امام و رهبری می کنند،متاسفانه در خواب غفلتند که با دشمن هم صدا شده اند، این حرف حرف دشمنان ایران است که از زبان انان جاری و ساری می گردد.

راوی مناطق عملیاتی در ادامه سخنان خود به اهداف بلندمدت امام بزرگوار و مقام معظم رهبری اشاره، و تصریح کرد:
اقتدار و وجود سپاه چنان ترسی در دل دشمن انداخته که جرات تعرضی به کشور را در ذهن خود نمی پروراند و وقتی که فهمیدند سپاه اینقدر مسمم است و برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب اینطور مقاوم ایستاده  و هم همچنین از سویی مقام معظم رهبری در دفاع از محور مقاومت که همان محور اسلام ناب محمدی است ایستادند و سپاه را پشتیبانی می کنند مجبور شدند هم صدا شوند و از حرکات و سخنان خود کوتاه بیاییند.

همرزم شهید خرازی و حاج احمد کاظمی اظهار داشت:باید قدردان خون شهدا بود و راه انها را ادامه داد.و همانند شهدا با پیروی از دستورات و فرامین رهبری راه انها را دامه دهیم و مطمئن باشیم که با پیروی از دستورات رهبری هم کشور آسیب نمی بیند و هم خودشان موفق  و سربلند هستد..

وی شهید محمدحسین فهمیده را اسوه ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد:امروز جنگ منحصر به سوریه نیست،جنگ در داخل کشور است و این باورها و اعتقاداتی که از جوانان ما گرفته می شود و از نماز دور می کنند وظیفه همه ماست که به این شبهه افکنی ها در فضای مجازی مقابله کنیم و برای فراگیری  از علم و دانش بیش از پیش فعالیت کنند تا هم کشور پیشرفت کند و هم دشمن نتواند به ما آسیب وارد کند.

همرزم شهید حججی، یکی از دلایل توجه و نمود شهید حججی را ایثار و از خودگذشتگی دانست و گفت: دشمن برای رعب و وحشت در دل جوان های ایرانی چه کارهایی که نکرد و خداوند با شهادت شهید حججی عظمت شهدا مدافع حرم را نشان داد.

جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت:هدف شهید محسن، شهادت نبود بلکه ارزوی او شهادت بود و  هدفش دفاع از حرم ال الله بود زیرا او نه مال و ثروت داشت ونه پست و مقامی و
بی جهت نیست که خداوند کسی را عزیز می کند و شهید حجی نمونه بارز این مصداق بود. و با امدن پیکر پاکش در کشور باعث اتحاد و همدلی شد.

این جانباز 70درصد به حفظ پوشش اسلامی خواهران در این برهه حساس دعوت کرد و گفت:با الگو پذیری از بی بی زینب س می توان حفظ حجاب کرد وشهدا خیلی پیش خدا ابرو دارند و وقتی که سردر گم هستید با شهدا مانوس شوید.

منبع: لامرود
برچسب ها: لامرد ، شهدا ، یادواره
نظرات بینندگان