کد خبر: ۱۱۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

انسجام مردم و مسئولان حول محور ولایت توطئه‌های آمریكا را نقش برآب کرد/ مردم در تجمع بزرگ اربعین حسینی حضور یابند

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: امروز استكبارستیزی یكی از شاخصه‌های اساسی و محوری ملت ایران اسلامی خصوصا در میان دانشجویان و دانش‌آموزان تبدیل شده است.

انسجام مردم و مسئولان حول محور ولایت توطئه‌های آمریكا را نقش برآب کرد/ مردم در تجمع بزرگ اربعین حسینی حضور یابندبه گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی كه به عنوان سخنران مراسم 13 آبان در شیراز سخنرانی می‌كرد، با بیان اینكه 13 آبان بهترین فرصت برای تبیین و تشریح جنایات آمریكا و استكبارجهانی است، گفت: متولیان باید در خصوص برنامه‌های محتوایی كه روحیه استكبارستیزی را تقویت كند، تدبیر كرده و تنها به انجام برنامه‌های نمادین اكتفا نكنند.

وی با بیان اینكه از سه واقعه‌ی تاریخی 13 آبان مهترین واقعه تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریكا در ایران بود، گفت: اگر تسخیر لانه‌ی جاسوسی كه حضرت امام(ره) آن را انقلاب دوم و مهمتر از انقلاب اول نامیدند، نبود، آمریكا به واسطه شرایط ابتدای انقلاب مشكلات فراوانی سر راه تداوم انقلاب ایجاد می‌كرد.

غیاثی با تاكید براینكه تسخیر لانه جاسوسی توطئه‌های آمریكا را نقش برآب كرد، ‌گفت: از اسناد جاسوسی آمریكا كه تنها مربوط به ایران هم نبود، 67 جلد كتاب تهیه شد.

او با تصریح اینكه دانشجویان انقلابی بعد از پیام 12 آبان 58 حضرت امام(ره) در خصوص اینكه باید تلاش بیشتری در مبارزه با آمریكا انجام شود، تصمیم به تسخیر لانه جاسوسی گرفتند، گفت: دانشجویان تسخیر كننده لانه‌جاسوسی با انتخاب نام دانشجویان پیرو خط امام هر گونه وابستگی به گروه‌های سیاسی و شخصیت‌های مختلف را از ذهن‌ها پاك كردند.

این فرمانده نظامی گفت: امروز و بعد از حدود 40 سال از پیروزی انقلاب، به دلیل انسجام مردم و مسئولان حول محور ولایت، همه توطئه‌های آمریكا نقش برآب شده و ایران چه در مباحث نرم و چه در مباحث سخت، از جایگاه و اقتدار مناسبی برخوردار است.

غیاثی با این تاكید كه ملت ایران دشمنان نظام اسلامی را به استیصال كشانده‌اند، گفت: دشمن متوجه است كه با تحریم‌ها و اقدامات انفعالی نمی‌تواند در تصمیمات این ملت نسبت به استكبار خللی ایجاد كند.

وی با بیان اینكه ملت ایران تكلیف خود را به‌خوبی می‌داند و به این تكلیف مهم عمل كرده و می‌كند، خاطرنشان كرد: استمرار این مسیر در تبعیت از ولایت، انسجام و همدلی و صمیمیت محقق می‌شود.

غیاثی در عین‌حال با گلایه از مردم شیراز گفت: روز 13 آبان اختصاص به دانش‌آموزان ندارد، در جایی كه دشمن هفت آبان را ایجاد كرده و از تمام توان خود برای دادن فراخوان‌های غیرقانونی و برگزاری تجمع‌ها و اقدامات ضد نظام استفاده می‌كند، آحاد ملت باید روزهایی نظیر 13 آبان را به‌عنوان یك فرصت تلقی كند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس از مردم این استان و شهر شیراز دعوت كرد كه در تجمع بزرگ اربعین حسینی كه مقارن با این روز، در حرم مطهر حضرت احمدابن موسی الكاظم(ع) برگزار خواهد شد، حضوری گسترده و تاثیرگذار داشته باشند.

نظرات بینندگان