کد خبر: ۱۱۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۰۵ دی ۱۳۹۶

وعده شهرداری خنج که در زمان مقرر به انجام نرسید

بوستان پدر شهر خنج قرار بود در شهریورماه 96 افتتاح شود، اما اکنون وارد دی‌ماه شده‌ایم و این پروژه همچنان به بهره‌برداری نرسیده است.

به گزارش شیرازه،  24 آذرماه 95 بود که شهردار وقت خنج وعده افتتاح "بوستان پدر" در "شهریورماه 96" داد؛ بوستانی که در خیابان شیخ عالی پیر واقع شده و قرار بود مکانی برای تفریح ساکنین شمال غرب خنج باشد؛ اما شهریور آمد و خبری از افتتاح آن نشد، مهر و آبان تمام شد، آذرماه نیز به پایان رسید اما بار افتتاح نشد و اکنون نیز که وارد دی‌ماه شده‌ایم، این بوستان همچنان به بهره‌برداری نرسیده است.


سید عبدالحمید مظفری‌نیاپور شهردار وقت خنج در مصاحبه‌ای که در تاریخ 24 آذر 95 با خنج کهن داشت، گفت: "بوستان پدر دارای مساحتی بیش از 4 هزار مترمربع بوده که ابتدای آبان‌ماه 95 عملیات عمرانی آن آغاز شده و ان‌شاءالله شهریور 96 نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت." (لینک مصاحبه)

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد و با آمدن شورای جدید، شهردار وقت نیز از سمت خود استعفا داد، اما این موضوع نباید در روند پیشرفت پروژه بوستان پدر خللی ایجاد کند.

در همین رابطه به سراغ شهردار وقت خنج رفتیم. سید عبدالحمید مظفری‌نیاپور در خصوص عدم افتتاح بوستان پدر در زمان وعده داده شده (شهریورماه 96)، به 
خنج کهن گفت: در شهریورماه، بنده دیگر مسؤولیتی در شهرداری خنج نداشته و استعفا داده بودم و از این موضوع نیز اطلاعی ندارم.



وی افزود: تا روزی که در شهرداری بودم، این پروژه در حال کار بود و یک روز هم تعطیل نشد و تمام تلاشم این بود در شهریور 96 که وعده داده بودم، به بهره‌برداری برسد، اما چون دیگر در شهرداری نیستم، لذا اطلاع جدیدی در این زمینه ندارم.

پس از چندین ماه از روی کار آمدن شورای جدید، بالاخره شهردار جدید خنج به طور رسمی معارفه شد و کار خود را در شهرداری آغاز کرد.

موضوع را از شهردار جدید پیگیری کردیم. شهرام محمودپور در این رابطه در گفتگو با 
خنج کهن با بیان اینکه ﺗﺄخیر در تحویل در مورد خیلی از پروژه‌ها طبیعی بوده، گفت: یکی از دلایل اصلی ﺗﺄخیر در افتتاح پروژه بوستان پدر، عدم وجود نقدینگی است.

وی ادامه داد: موضوع بعدی تغییراتی است که در نقشه محوطه این بوستان انجام داده‌ایم و همچنین پیمانکار طرح نیز به دلیل مشکلاتی، حدود 2 ماه پروژه را تعطیل کرده بود که همه این موارد باعث ﺗﺄخیر در افتتاح پروژه شده است، اما ان‌شاءالله از هفته آینده ادامه کار کلید خواهد خورد.



شهردار خنج عنوان کرد: تغییراتی که در محوطه داخل و بیرون پروژه انجام می‌دهیم شامل احداث سیل‌بند در ضلع جنوبی این بوستان، استفاده از موزاییک به جای آسفالت در محوطه پارکینگ و همچنین به احتمال قوی تغییر اِلمان وسط محوطه می‌باشد که انجام این موارد مقداری زمان می‌برد، اما سعی خواهیم کرد در اسرع وقت به اتمام برسانیم.

 هر چند شهردار جدید از زمان دقیق افتتاح این پروژه سخنی نگفت و وعده‌ای نداد اما امیدواریم این بوستان هر چه سریعتر به بهره‌برداری کامل برسد تا علاوه بر ایجاد زیبایی در شمال غرب شهر خنج، ساکنین این مناطق نیز بتوانند از فضای سبز آن، استفاده کنند.

گفتنی است شهرام محمودپور در این مدت کوتاهی که به شهرداری خنج آمده، نشان داده فردی فعال و جهادی می باشد و سعی دارد کارهای بزرگی برای شهر انجام دهد، البته جا دارد از سید عبدالحمید مظفری نیاپور شهردار پیشین نیز که اقداماتش تاثیر زیادی بر زیباسازی شهر داشت، تشکر کنیم.

منبع: خنج کهن


برچسب ها: خنج ، شهردار ، وعده
نظرات بینندگان