کد خبر: ۱۱۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
نماینده مردم نی ریز و استهبان:

مردم ما از شنیدن شعار خسته شده اند / مسوولان باید جهادی کار کنند و مطالبات مردم را پاسخگو باشند

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم ما از شنیدن شعار خسته شده اند و منتظر عمل به درخواست ها و مطالباتشان هستند که این عملکرد جهادی مسوولان را میطلبد.

به گزارش شیرازه،  اصغر مسعودی نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مردم فهیم و نجیب ما باید بدانند انقلاب اسلامی به آسانی به دست ما نرسیده است، انقلابی که با خون هزاران شهید به پیروزی رسیده و برای تدام این مسیر دهها هزار شهید دیگر نیز تقدیم کردیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما حاصل خون شهداست، افزود: با ایستادگی در برابر استکبار جهانی این انقلاب را رقم زدیم و باید از این دستاوردها حراست و حفاظت کنیم.

مسعودی در ادامه عنوان داشت: مسوولین بدانند مردم مطالباتی از قبیل اشتغالزایی، مبارزه با فساد، رانت و ... دارند که به عنوان نماینده مردم از مسوولین و هیات وزرا مطالبه گر بوده ام و خواهم بود.

وی با عنوان اینکه بیکاری یکی از اساسی ترین مشکلات زیربنایی کشور است، اظهار داشت: مسوولان باید جهادی کار کنند و مطالبات مردم را پاسخگو باشند.

نماینده مردم نی ریز و استهبان با بیان اینکه مسوولان می بایست خود را در معرض نقد و بررسی مردم قرار دهند، تصریح کرد: مردم مطالباتی دارند و پیگیری آن می بایست از مسیر قانونی آن پیگیری شود.

مسعودی با اشاره به اینکه ملت و نظام مقتدر جمهوری اسلامی به تنهایی مقابل استکبار جهانی ایستاده است، خطاب به مسوولان بیان کرد: مسوولان می بایست به خواسته های مردم پاسخ دقیق و مشخص ارائه دهند.

وی در ادامه عنوان داشت: جوانان، دانشجویان و مردم ما بدانند که اعتراض با اغتشاش متفاوت است و در پشت پرده اتفاقات اخیر کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل قرار دارند.

اصغر مسعودی نسبت به این موضوع که دشمن از راه های مختلف نفوذ می کند، خاطر نشان شد: رئیس جمهوری که مردم متمدن ما را تروریست خطاب می کند دوست ما نیست و قطعا اجازه نخواهیم داد که موج سواری کنند.

وی تاکید کرد: مردم ما بدانند قطعا کسانی که به مکان های مقدس، بیت المال، اموال عمومی و دولتی آسیب وارد می کنند پیگیر مطالبات مردمی نیستند و در صف دشمن قرار دارند.

نماینده مردم نی ریز و استهبان با بیان این موضوع که بارها با تذکرات شفاهی و کتبی پیگیر مطالبات مردم بوده است، عنوان داشت: حال که صدای مردم شنیده شده و از مشکلات آنان آگاهی دارند از رئیس جمهور، وزرا و مسولان میخواهیم که با جدیت بیشتری مشکلات مردم را پیگیری نمایند.

وی نسبت به اینکه مردم ما از شنیدن شعار خسته شده اند اظهار داشت: مردم منتظر عمل به درخواست ها و مطالباتشان هستند که این عملکرد جهادی مسوولان را میطلبد.

مسعودی ادامه داد: نباید اجازه دهیم دشمن در صفوف متحد ما رخنه کند، و مطالبات از مسیر قانونی منحرف شود.

وی با اشاره به برخی بی قانونی ها خاطر نشان شد: این عده باید بدانند که تجاوز به حقوق دیگران و بیت المال و تخریب اموال عمومی پیامد خوشایندی برای آن افراد نخواهد داشت.

اصغر مسعودی نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به فراخوان های ضد انقلاب گوش ندهید و مطمئن باشید آن کسی که به خشونت، ترور تشویق و ترغیب می کند و نگاه تخریبی دارد، دوست ما نیست و دغدغه مردم را ندارد .

وی در پایان خاطر نشان شد: این افراد با واسطه یا بدون واسطه آلت دست بیگانگان و ضد انقلاب می باشند و دشمنان ما امثال آمریکا، اسرایل و کشوری مثل عربستان که ادعای دموکراسی دارد را بسیار خوشحال می کنند .

منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، جهادی ، مردم
نظرات بینندگان