کد خبر: ۱۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۰

عرض ارادت دوباره دهقانان: در زمان احمدزاده، تحولات بنیادین رخ داد!

دهقانان در حالی معتقد است که در زمان احمدزاده برخی تحولات بنیادین صورت گرفته که آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز  دفعات مکرر در خطبه های نماز جمعه نسبت به وضعیت نابسامان استان فارس انتقاد کرده اند

به گزارش شیرازه دکتر حامد دهقانان هم زمان با احمدزاده به عنوان یکی از نفرات اصلی نزدیک به او، وارد استان فارس شده و در معاونت مهم سیاسی امنیتی استان منصوب شد. او نیز با احمدزاده، تغییر جهت داده و اتصال به جریان انحرافی باعث شد تا جهت گیری های وی تغییر نماید. زمانی که احتمال رفتن احمدزاده به تهران بالا رفت او بنابر اهداف خاص  به تعریف و تمجید از مشایی پرداخت:

"مکتب ایرانی یک مکتب ماندگار، غنی و سرشار از ظرفیت‌های بی‌بدیل فرهنگی است ... جناب مشایی با یک نگاه باز منطقی و راهبردی کمک کردند که اعتبارات در خور توجه فرهنگی به فارس اختصاص یابد ... مکتب ایرانی در سطح ملی حضوری همیشگی و ابدی خواهد داشت"

 اما ماجرا به گونه دیگر رقم خورد و او هم چنان معاون سیاسی و امنیتی استان ماند.

چند روز قبل، یکی از وبلاگ های استانی، به ماجرای قهر سیاسی او اشاره کرده بود. گفته می شود سجادی به دلیل این که برای ادامه کار نیازمند فضایی آرام و بدون حاشیه است، او را از اشاره به مکتب ایرانی منع کرده بود و این مسئله نیز با مخالفت و نهایتا قهر سیاسی دهقانان و رفتن به تهران مواجه می شود. در روزهای اخیر او به استان فارس باز گشته است. او هم چنان یکی از مهره های اصلی احمدزاده در استان فارس محسوب می شود و روز گذشته نیز به مدح  احمدزاده پرداخت و از ایرادات مبنایی احمدزاده چشم پوشی کرد.

او دیروز در گردهمایی فرمانداران شهرستان های استان فارس، به سخنرانی پرداخته و گفت: استان فارس با حضور جناب آقاي دكتر احمدزاده استاندار سابق شاهد تحولات بنيادين در حوزه هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي و سياسي بوده است و امروز همين الگوي موفق خدمت رساني با شتاب روزافزون در استان ادامه پيدا خواهد كرد.

او در ادامه در مذمت فعالیت های انتخاباتی زود هنگام در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعضاً مشاهده مي شود برخي افراد با اهداف كاملاً سياسي و انتخاباتي به استان فارس مي آيند و در جهت معرفي و توثيق يك فرد خاص به ايجاد فضاي زود هنگام تبليغات انتخاباتي دامن مي زنند.

 

دهقانان در حالی معتقد است که در زمان احمدزاده برخی تحولات بنیادین صورت گرفته که آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز  دفعات مکرر در خطبه های نماز جمعه نسبت به وضعیت نابسامان استان فارس انتقاد کرده اند. ایشان در خطبه های نمازجمعه روز 13 خرداد این گونه می گویند:

از مسوولان این انتظار را دارم كه به درد ما كه درد استان فارس است، برسند . درد استان این است كه با بیشترین جمعیت و عظیم ترین منابع انسانی در شرایط نامطلوبی به سر می برد.
استان های دیگر چند كیلومتر آزادراه دارند و فارس چند
كیلومتر؟ استان های دیگر چند كیلومتر قطار و ریل دارند و فارس چند كیلومتر؟، استان های دیگر چه میزان صنایع فولاد و آلومینیوم دارند و فارس چه میزان؟، خدمات در استان های دیگر در چه حدی انجام می گیرد و در این استان چه اندازه؟
این استان حقش نیست كه این چنین مظلوم بماند و
طبیعتا مسوولان هم دوست ندارند نقطه ای در كشور با وجود همه امكانات عقب مانده شود

 

از سوی دیگر دهقانان به برخی حرکت های زودهنگام در استان فارس اشاره دارد. گرچه کلیت این سخن درست می باشد اما باید از ایشان پرسید که وقتی احمدزاده، ماه ها قبل در برخی جلسات نه از انتخابات مجلس بلکه از انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم و حمایت از کاندیدای خاص سخن به میان آورده بود، چرا به یاد قانون و قانون مداری نیفتاده اند!

شنیده ها حاکی از آن است که گروه انحرافی و نمایندگان استانی آن، لیست کاندیداهای نزدیک به جریان انحرافی در استان فارس را آماده کرده اند. بر این اساس گفته های دهقانان بسیار جالب به نظر می رسد!

 

نظرات بینندگان