کد خبر: ۱۱۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

اتوبوس حامل مواد مخدر به مقصد نرسيد/ كشف بيش از 12هزار ليتر سوخت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامي استهبان از كشف 19 كيلو و 550 گرم شيشه و هروئين در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ داود امجدي فرمانده انتظامي استهبان، گفت: ماموران انتظامي شهرستان ني ريز در اجراي طرح مقابله با ورود مواد مخدر و كنترل محور مواصلاتي به يك دستگاه اتوبوس مظنون و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز آن را متوقف كردند.

وي افزود: در بازرسي از اين خودرو مقدار 19 كيلو و 550 گرم شيشه و هروئين كه به طرز ماهرانه اي در قسمت هاي مختلف خودرو جاسازي شده بود كشف كردند.

سرهنگ امجدي با بيان اينكه در اين رابطه 4 قاچاقچي مواد مخدر دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند، تاكيد كرد: اقدامات قاچاقچيان كالا در اين شهرستان به هيچ وجه از چشمان تيز بين پليس دور نخواهد ماند.

كشف بيش از 12هزار ليتر سوخت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامي لارستان از كشف 12 هزار و 500 ليتر سوخت قاچاق و دستگيري دو نفر قاچاقچي در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين ديندارلو، بيان كرد: ماموران انتظامی شهرستان لارستان مطلع شدند دو نفر به هويت معلوم اقدام به دپو مقداري سوخت قاچاق در يك انباري كرده اند كه سريعا موضوع در دستور كار ماموان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي لارستان ادامه داد: ماموران در بازرسي دقيق از آن محل، 12 هزار و 500 ليتر سوخت قاچاق از نوع "نفت سفيد" کشف و 2 قاچاقچی را در این زمینه دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اين مقام انتظامي در پايان با تاکيد بر برخورد قاطعانه نيروي انتظامي با قاچاق کالا و سرمايه هاي ملي، خاطر نشان کرد: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرايم ديگري در سطح جامعه مي شود و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.

نظرات بینندگان