کد خبر: ۱۱۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
فرماندار فیروزآباد:

مسئولین باید به مردم پاسخگو باشند/مسئولان طرح های نیمه تمام را تکمیل کنند

فرماندار فیروزآباد گفت: مسئولین باید در بین مردم حضور پیدا کنند و عملکرد دولت و نظام را به مردم ارائه دهند.

به گزارش شیرازه، سید کمال علوی فرماندار فیروزآباد در اولین جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد ضمن تاکید بر حضور به موقع مسئولان در جلسات شورای اداری اظهار داشت: با توجه به اینکه جلسه شورای اداری سیاست های کلی حوزه کاری شهرستان را برای دستگاههای اجرایی تعیین میکند حضور همه مدیران اجرایی شهرستان در این جلسه یک امر واجب و ضروری است.

وی با بیان اینکه مسئولین باید به مردم پاسخگوی باشند گفت: مسئولین باید در بین مردم حضور پیدا کنند و عملکرد دولت و نظام را به مردم ارائه دهند و نظرات مردم باید شنیده شود. نباید فراموش کنیم که کارکنان دولت و مسئولین در نظام جمهوری اسلامی به عنوان خدمتگزار مردم و کارگزاران دولت اسلامی می باشند و مردم ولی نعمت‌ ما هستند اگر صاحب مسئولیتی شده ایم به واسطه مردم است ولی همین‌جا عرض میکنم که حفظ حرمت ارباب رجوع و تکریم ارباب رجوع خط قرمز کاری بنده است.

علوی در خطاب به مسئولان در ارتباط با اصحاب رسانه گفت: با اصحاب رسانه ارتباط داشته باشید زیرا اصحاب رسانه واسطه بین مردم و مسولین هستند. اعتقادی به پاسخگویی در فضای مجازی ندارم و در این فضا به هیچ موردی پاسخ نمی دهم زیرا این فضا، فضای قابل کنترلی نیست اما با اصحاب رسانه در ارتباط خواهم بود و بصورت شفاف پاسخگوی سوالاتشان خواهم بود.

فرماندار فیروزآباد افزود: باید مسئولان و مدیران اداره ها با عملکرد مثبت خود، فضای نشاط و امیدواری در جامعه ایجاد و با اتحاد و همدلی مشکلات موجود را حل کنند.
وی ادامه داد: مسایل و مشکلات در همه جوامع اعم از شهری و روستایی وجود دارد از جمله در جامعه ما اما نباید این مشکلات موجب شود که مردم را از حل آنها ناامید کنیم.

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: مدیران اجرایی باید هر چه زودتر برای تکمیل طرح های نیمه تمام موجود در این منطقه از محل 2 درصد درآمد نفت و گاز که به آنها تخصیص داده شده، اقدام کنند و پروژه ها را به اتمام برسانند.

علوی، همچنین به موضوع نزدیک شدن سال نو اشاره کرد و گفت: شهرداری ها و بخشداری های این شهرستان باید ضمن پاکسازی مناطق شهری و بخش ها امکانات لازم را برای پذیرایی از مسافران نوروزی مهیا کنند.

  1. منبع: فیروزنا
نظرات بینندگان