کد خبر: ۱۲۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

خیابان انوری شیراز میزبان چهارمین جشنواره زندگی پیاده در شهر شد

گشتاسبی راد رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز گفت: چهارمین جشنواره زندگی پیاده در شهر در خیابان انوری شیراز با همکاری شهرداری منطقه دو شیراز گشایش یافت.
به گزارش شیرازه، ابراهیم گشتاسبی راد از گشایش چهارمین جشنواره زندگی پیاده در شهر به میزبانی خیابان انوری شیراز خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره که 12 اردی بهشت ماه همزمان با اعیاد شعبانیه و هفته شیراز گشایش یافته است تا 14 اردی بهشت ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره زندگی پیاده در شهر در خیابان هایی که تردد مردم زیاد است برگزار می شود، افزود: خیابان عفیف آباد و ارگ کریم خانی از دیگر اماکنی است که این جشنواره در آنها برگزار شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز به تشریح برنامه هایی که در این جشنواره برگزار می شود پرداخت و بیان کرد: اجرای موسیقی سنتی، نمایشگاه صنایع دستی، نمایش عکس، مشاعره، شاهنامه خوانی، تفال به حافظ، برنامه های ویژه کودکان و غیره از جمله این برنامه ها است.

گشتاسبی راد تصریح کرد: در طول جشنواره، آموزش های شهروندی توسط سازمان های مختلف شهرداری شیراز از جمله سازمان آتش نشانی، پسماند، حمل و نقل و ترافیک و غیره به شهروندان ارائه می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره زندگی پیاده در شهر، پررنگ کردن نقش انسان ها، افزایش روح نشاط و شادی در مردم، تقویت نقش انسان در طراحی و مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه چهارمین جشنواره زندگی پیاده در شهر با حضور شهردار شیراز، اعضای شورای شهر و معاونین شهرداری گشایش یافت، عنوان کرد: این جشنواره با همکاری شهرداری منطقه دو شیراز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار شده است.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز جشنواره زندگی پیاده در شهر با استقبال بسیار خوب شهروندان و گردشگران خارجی مواجه شده است و برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در طول سال برنامه ریزی می شود.
نظرات بینندگان