کد خبر: ۱۲۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
انتخابات تئاتر فارس برگزار شد؛

۷ هنرمند سکاندار هنرهای نمایشی فارس شدند + اسامی

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی فارس با حضور هیئت مدیره گروه های ثبت شده نمایشی استان، معاون و کارشناس انجمن هنرهای نمایشی کشور در شیراز برگزار شد.
به گزارش شیرازه، مقدمات برگزاری انتخابات از سال گذشته با هماهنگی های صورت گرفته با انجمن هنرهای نمایشی کشور فراهم و پس از تشکیل شورای برگزاری انتخابات متشکل از معاونت هنری و سینمایی، رییس اداره هنری ، کارشناس تئاتر ، رییس انجمن نمایش و دو نفر از پیشکسوتان تئاتر شرایط برگزاری اعلام شد.

بر این اساس، ۲۳ نفر از هنرمندان استان و اعضای هیأت مدیره های گروه های نمایشی استان جهت حضور در هیات رییسه انجمن استان به عنوان کاندیدا اعلام آمادگی کردند که در نهایت با انصراف ۴ نفر از کاندیداها انتخابات پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت برگزار شد.

با توجه به ثبت ۶۰ گروه نمایشی در استان برگزاری قانونی انتخابات نیازمند حضور نیمی از افراد معادل ۱۷۱ نفر بود که با حضور ۱۸۶ نفر از اعضای هیات مدیره های گروه های نمایشی استان این انتخابات برگزار شد و در نهایت ۵ عضو اصلی به همراه ۲عضو علی البدل انجمن هنرهای نمایشی فارس انتخاب شدند.

مراسم ثبت نام از متقاضیان رای گیری و مراحل اخذ رای با حضور کارشناس و معاون انجمن هنرهای نمایشی کشور و هادی ورشویی، رییس اداره هنری، علی ثابت کارشناس تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و نماینده حراست در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار که در نهایت پس از شمارش آرا نتایج انتخابات به شرح زیر اعلام شد:

هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی فارس :

علیرضا(افشین) محمودی

مجتبی حسینی قیری

هادی امامی مقدم

احمد وامق

مهدی هنرجویان

اعضا علی البدل:

امیر صادقی و نوید جعفری

گفتنی است: انجمن نمایش فارس در ۳ سال گذشته بصورت استانی فعالیت می کرد که با پیگیری های صورت گرفته و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و درخواست هنرمندان تئاتر، انجمن هنرهای نمایشی در فارس  به عنوان شعبه مورد تأیید انجمن نمایش کشور مجددا تشکیل گردید.

 هیئت مدیره جدید انجمن نمایش فارس طی ۱۰ روز آینده تشکیل جلسه خواهد داد و با معرفی رییس انجمن و سایر سمت های اساسنامه رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مهر

نظرات بینندگان