کد خبر: ۱۲۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۷
یادداشت؛

نمایندگان مجلس وکیل الرعایا باشند نه شریک الدوله/ روحانی فقط با استیضاح هوشیار می شود!

توچال گردی روحانی در شرایط فعلی یعنی بی اعتنایی به نگرانی های مردم، یعنی در شرایطی که مردم دغدغه آب و نان دارند و خیال آسوده ای ندارند، روحانی آنقدر خیالش راحت است که به توچال می رود و تله کابین سوار می شود.
به گزارش شیرازه؛ دقیقاً در زمانی که دلار از 8000 تومان گذشت و سکه بهار آزادی به مرز 3 میلیون تومان رسیده، حسن روحانی به همراه چند تن از وزرا برای ورزش و تفریح به توچال رفته و تله کابین سوار می شوند!

اینکه روحانی و تیم خبری وی که علاقه خاصی به موج سازی و جنگ روانی دارد از انجام این کار و انعکاس آن چه قصدی دارد، موضوعی است که بعدها راجع به آن می توان صحبت کرد، چراکه مشکل فعلی کشور مارک لباس روحانی و یا کلاه نایک وی نیست و این گونه انحراف اذهان از موضوعات اصلی کشور نخ نما شده است.

امّا همین که در این شرایط بد اقتصادی روحانی پذیرفته چنین کاری بکند، یعنی رئیس جمهور درک درستی از وضعیت کشور ندارد و در شرایط بحرانی نمی تواند تصمیم درستی بگیرد. تفریح حق رئیس جمهور است اما در این اوضاع، توچال گردی روحانی یعنی بی اعتنایی به نگرانی های مردم، یعنی در شرایطی که مردم دغدغه آب و نان دارند و خیال آسوده ای ندارند، روحانی آنقدر خیالش راحت است که به توچال می رود و تله کابین سوار می شود.

بیشتر مردم کشور و شاید بتوان گفت تمام مردم، نگران وضعیت اقتصادی هستند و هیچکس نمی تواند فردای خود و خانواده اش را تضمین کند. گرانی لحظه ای دلار و سکه، گرانی مسکن و خودرو و از همه مهمتر، گرانی کالاهای اساسی مردم را بیشتر از همیشه نگران کرده و در واقع صبر مردم لبریز شده است.

گویا تیم اقتصادی دولت نیز میان مردم زندگی نمی کنند و بجای پیگیری مشکلات اقتصادی کشور، از حباب های بازار و جنگ روانی سیاسی سخن می گویند. روحانی می گوید: «گرانی های اخیر دلیل اقتصادی ندارد و جنگ روانی است». جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مدعی شد: «جای نگرانی درباره مسائل اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم نیست». شریعتمداری، نهاوندیان و نوبخت نیز هرکدام پاسخ های مضحکی به سؤال درباره وضعیت اقتصادی کشور داده اند.

مردم دیگر صبرشان از این وضع لبریز شده و خواهان رسیدگی اورژانسی هستند. این گرانی ها هر دلیلی دارد، مردم خواهان رفع آن هستند و آقای جهانگیری ابتدا نتیجه اعلام دلار 4200 تومانی اش را گزارش دهد، تا مردم سخنان جدیدش را بپذیرند. مردم نگرانند؛

حالا که دولت، توچال گردی را بر کارهای جهادی و اورژانسی جهت رفع مشکلات ترجیح می دهد، این وظیفه مجلس است که با استیضاح رئیس جمهور بر آلام مردم مرحمی بگذارد.

کاری کنید تا مردم باور کنند شما خادم این مردم هستید، بگذارید مردم ایمان بیاورند که مجلس خانه ملت است و شما وکیل الرعایا هستید نه شریک الدوله. رئیس جمهوری که درک درستی از اولویت های کشور ندارد را با استیضاح هوشیار کنید.

عمار فاطمی


نظرات بینندگان