کد خبر: ۱۲۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۷

تودیع و معارفه مدیران بنیاد مسکن شهرستان کوار

در مراسمی از زحمات عباس خالقداری مدیر سابق بنیاد مسکن شهرستان کوار تقدیر و طهمورث محمودی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن این شهرستان معرفی شد.

به گزارش شیرازه، نشست تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوار با حضور نصیری، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس و  اشکان کاظمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوار و مدیریت سابق و کنونی بنیاد مسکن این شهرستان برگزار شد .

اشکان کاظمی، سرپرست فرمانداری شهرستان کوار دراین مراسم با تقدیر از خدمات مدیر قبلی و آرزوی توفیق برای مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان کوار ، توسعه روستایی را یکی از خدمات و برکات نظام اسلامی دانست و گفت : توسعه روستایی با محرومیت زدایی و خدمت به روستاییان جلوه گر می شود ، این اقدام به همراه مدیریت جهادی و کمک به نیازمندان و ایجاد سرپناه برای طبقات و اقشار با سطوح درآمدی مختلف از جمله اموری است که موجب افزایش سطح رضایتمندی مردم می شود . 

فرج الله نصیری معاون بهسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن نیز دراین مراسم با بیان اینکه توسعه روستایی و خدمت به وستاییان و نیازمندان از آرمان های اصلی انقلاب و از اهداف اصلی بنیاد مسکن است ، بنیاد مسکن استان فارس در این عرصه فعالیت های چشمگیری داشته است و موجب شده تا چهره بسیاری از مناطق روستایی استان فارس از جمله مناطق شهرستان کوار متحول شود .

معاون بهسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس مهندس نصیری در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مقاوم سازی مناطق روستایی اشاره کرد و گفت : 180 میلیون ریال تسهیلات به واحد هایی که مقاوم سازی می کنند و 200 میلیون ریال به واحد های فرسوده ای که تخریب می شوند و نوسازی می گردد اعطا می شود .

به گفته  نصیری طرح های مقاوم سازی مسکن روستایی هم اکنون با 700 میلیارد ریال اعتبار در این استان در حال اجرا است .

وی با بیان اینکه تا کنون 225 هزار و 300 واحد مسکونی در استان فارس مقاوم سازی شده است گفت : متوسط مقاوم سازی ها در استان ما 54 درصد است که حدود 7 درصد بیشتر ازمتوسط کشوری است .

به گفته وی سال گذشته مقاوم سازی 10 هزار و 745 واحد مسکونی در استان فارس آغاز شده است گفت : امسال نیز مقاوم سازی 14 هزار و 800 واحد مسکونی روستایی در برنامه کاری است .

در این مراسم از خدمات عباس خالقداری مدیر سابق بنیاد مسکن شهرستان کوار تقدیر شد و

 طهمورث محمودی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن این شهرستان معرفی گردید .


نظرات بینندگان