کد خبر: ۱۲۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۷
حوادث؛

انفجار منزل مسکونی در شیراز 2 مصدوم داشت

در پی انفجار یک واحد مسکونی در بولوار نیستان دو نفر مجروح شدند.
به گزارش شیرازه، صدای شدید انفجار منزل مسکونی در بولوار نیستان، اهالی محل را وادار کرد تا به سرعت در محل حادثه حاضر شده و با دیدن شعله های آتشی که از خانه خارج می شد، با آتش نشانی تماس گرفته و موضوع را گزارش دهند.

ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز نیز ساعت 18:34 دقیقه عصر دیروز بی درنگ نیروهای آتش نشانی ایستگاه 9 را در جریان قرار داده و به همراه گروه امداد و نجات این سازمان به محل حادثه واقع در بلوار نیستان، روانه شدند.

مهدی محمد پور کمک فرمانده تیم اعزامی که به اتفاق نیروهای عملیاتی در محل حادثه حاضر شده بود، در مورد جزئیات این اتفاق گفت: نشت گاز شهری از شیرآلات و اتصالات گاز در منزل مسکونی و ایجاد کنتاکت الکتریکی منجر به انفجار مهیب و به دنبال آن آتش سوزی در فضای داخلی منزل گردیده بود.

وی افزود: بر اثر این انفجار دو برادر 25 و 27 ساله که در منزل حضور داشتند دچار مصدومیت شدند به طوری که هر دو نفر آنها که به شدت دچار سوختگی شده بودند، در وضعیت بسیار بدی به سر می بردند.

محمدپور در ادامه اظهار داشت: ترکش های حاصل از این انفجار باعث تخریب شدن پنجره های ساختمان و وارد شدن خسارت زیادی به منزل شده بود.

کمک فرمانده تیم آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان علاوه بر ایمن کردن محل حادثه و درخواست اعزام فوری عوامل اورژانس، با رعایت نکات ایمنی و پزشکی هر دو مجروح را به محل امن منتقل کردند که با حاضر شدن آمبولانس اورژانس درمحل حادثه، مصدومین بلافاصله برای مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: محل حادثه پس از اطفای 2 ساعته حریق و ایمن شدن و پاکسازی منزل مسکونی، برای انجام تحقیقات لازم و بررسی علت و چگونگی وقوع این حادثه به عوامل انتظامی سپرده شد.


نظرات بینندگان