کد خبر: ۱۲۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۳۱ تير ۱۳۹۷
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز مطرح کرد:

عدم موافقت اتاق اصناف شیراز با اجرای طرح کاسب نمونه

دستغیب گفت: متاسفانه اتاق اصناف و برخی اتحادیه ها با اجرای طرح معرفی کاسب نمونه موافقت نکردند.
به گزارش شیرازه، مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با اشاره به اینکه یکی از طرح های هیئت مدیره این مجمع در زمینه انتخاب کاسب نمونه در کلان شهر شیراز است گفت: متاسفانه اتاق اصناف و برخی اتحادیه ها با اجرای این طرح موافقت نکردند.

سیدعبدالرضا دستغیب در حاشیه شصت و هفتمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دستورکارهای این جلسه اجرای طرح انتخاب کاسب نمونه توسط مردم و در راستای اجرای حدیث مشهور "الکاسب حبیب اله" در بین اصناف شیراز و ارائه الگوی مناسب در این زمینه بود.

وی بیان کرد: این طرح قرار بود با همکاری اتاق اصناف و 12 اتحادیه که بیشترین مراجعه مردمی را دارند اجرا شود که علی رغم هماهنگی های صورت گرفته مورد موافقت مسئولان متولی قرار نگرفت و از دستور جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز که یکی از اهداف اصلی آن فرهنگ سازی است خارج شد.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: تمام اعضای هیئت مدیره نگرانی خود را از عدم اجرای این طرح و استقبال نکردن مسئولان متولی اعلام کرده و تاکید کردند، باید بجای تنبیه از تشویق جهت ارائه الگوهای مناسب استفاده شود.

دستغیب همچنین در مورد سایر دستور کارهای جلسه هیئت مدیره مجع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز تصریح کرد: در این نشست آقای تفوافر مسئول همیاران فضای سبز مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز در مورد فعالیت 27 نفر از همیاران فضای سبز که در بوستان های خلدبرین، جنت و آزادی مشغول ارائه خدمت هستند گزارشی ارائه کرد.

وی افزود: در ادامه مقرر شد به جهت ترویج امور خیر، مراسم تجلیل از خیران فعال در سراهای فرهنگ مهربانی ویژه برنامه ای در دهه ولایت برگزار و از خدمات آنان تجلیل شود.
نظرات بینندگان