کد خبر: ۱۲۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

مسابقه طراحی پوستر صدای سخن عشق برگزار می شود

مسابقه طراحی پوستر صدای سخن عشق به مناسبت یادروز حافظ توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز برگزار می شود.
به گزارش شیرازه، سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: علاقمندان به شرکت در مسابقه طراحی پوستر صدای سخن عشق می‌ توانند فایل طرح خود را تا 10 شهریور ماه 97 در دبیرخانه جشنواره به نشانی پورتال شهرداری شیراز www.shiraz.ir، منوی فراخوان و جشنواره قسمت «فراخوان پوستر روز حافظ» بارگذاری کنند.

محمدجواد کشاورزی با بیان اینکه در تعداد آثار ارسالی از طرف یک شرکت کننده محدودیتی وجود ندارد، افزود: پس از دریافت آثار و بررسی آنها توسط هیأت داوران از 5 اثر برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه به منظور مشارکت طراحان خلاق و نشر طرح های بدیع توسط هنرمندان برگزار می شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز داشتن خلاقیت، نوآوری، زیبایی بصری و غیره را در طراحی آثار الزامی دانست و گفت: در راستای خلق آثار برجسته، محدودیتی در تکنیک و ابزار مورد استفاده وجود ندارد اما تمام عناصر بصری باید به صورت اختصاصی برای پوستر صدای سخن عشق طراحی شده باشند و کپی نباشد. همچنین استفاده از حروف انگلیسی در طراحی پوستر بلامانع است.

کشاورزی بیان کرد: به منظور حفظ حقوق مادی و معنوی جشنواره، استفاده از لوگوی این اداره کل در آثار طراحی شده الزامی است و به منظور دسترسی هر چه آسان تر هنرمندان به نمونه با کیفیت لوگو، لوگوی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از سایت دبیرخانه جشنواره قابل دریافت است.

وی با اشاره به لزوم گرامیداشت هر چه ارزشمندتر 20 مهرماه روز لسان الغیب حافظ شیرازی گفت: از هم اکنون برنامه ریزی هایی به منظور برگزاری هر چه بهتر روز حافظ انجام شده است، تا این روز به رویدادی مهم در تقویم گردشگری ادبی جهان تبدیل شود.
مسابقه طراحی پوستر صدای سخن عشق برگزار می شود
نظرات بینندگان