کد خبر: ۱۲۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:

بسترسازی معاندان برای اقدام خرابکارانه با بهره‌گیری از حس مطالبه‌گرایانه مردم

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: منافقان و سلطنت‌طلبان سعی در جلوه دادن جریان‌های ارزشی باهدف بهره‌گیری از حس مطالبه‌گرایانه واقعی مردم داشته تا با این ترفند بستر ناامنی و اقدام خرابکارانه را مهیا کنند.
بسترسازی معاندان برای اقدام خرابکارانه با بهره‌گیری از حس مطالبه‌گرایانه مردم
به گزارش شیرازه، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: فراخوان‌هایی که این روز‌ها به اسم تجمع‌های اعتراضی به گرانی و نیز مسائل معیشتی در سطح جامعه در قالب راهپیمایی مسالمت‌آمیز عنوان می‌شود، از سوی جبهه اصولگرا و اصلاح‌طلب و دیگر جریان‌های مردمی نیست.

مصطفی اژدری اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به‌ویژه منافقان و سلطنت‌طلبان سعی در جلوه دادن جریان‌های ارزشی در این حرکات باهدف بهره‌گیری از حس مطالبه‌گرایانه واقعی مردم داشته و با این ترفند بستر ناامنی و اقدام خرابکارانه را مهیا می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر هوشیار نباشیم گام در راهی می‌گذاریم که به ادعای استکبار و ایادی آنان علاوه بر آشوب و بحران‌آفرینی درصدد اجرای طرح ویرانی ایران و تبدیل آن به سوریه و لیبی توسط گروهک منافقین و با حمایت مالی کشور‌های متخاصم هستیم.

اژدری بیان داشت: تمام اهداف شوم دشمن به دلیل ریشه ایران اسلامی در فرهنگ عاشورایی و مهدوی، وقت تلف کردن و صرف هزینه هنگفت بوده و دراین مورد چیزی دیگری عایدشان نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف اتاق فکر منافقین، آل سعود و سلطنت‌طلبان اختلاف میان مردم و مسؤولان به بهانه کمبود‌ها، کشاندن مردم به خیابان‌ها و نیز پیاده کردن وضعیتی شبیه سوریه در ایران است، افزود: باید مواظب بود امنیت خود و فرزندانمان را به دست دشمنان نسپاریم، چراکه اهداف منافقان سوق دادن مردم در سطح خیابان‌ها، به‌عنوان اعتراض مسالمت‌آمیز با شعار مبارزه با گران شدن کالا، ارز، مسائل اقتصادی، تحریک اذهان عمومی ونیز تبدیل جو روانی به سیاسی و دست نیافتن به عمر 40 سالگی انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ابراز داشت: در مکتب امام حسین(ع) ممکن است آب برای آشامیدن نداشته باشیم اما باید ایستادگی را از این مکتب آموخت تا دشمن با قطع آب، ما را پای میز مذاکره نکشاند و تسلیم خود نکند.

اژدری اظهار داشت: از دولت می‌خواهیم اگر قرار است تغییر، تدبیر و امید در جامعه روی دهد این تغییرات فردا اتفاق نیفتد ودراین راستا باید به‌صورت انقلابی و با به‌کارگیری مدیران ارزشی و جهادی برای رفع مشکلات و تنگناها گام بردارد.

وی با تأکید بر اینکه اگر اشکال، اشتباه، تقصیر در افراد یا گروه‌ها در مورد بی‌ثباتی اقتصادی روی‌داده است نباید به‌حساب نظامی که پس از 1400 سال با ایثارگری و ریختن خون و جان مردمی آزاد که نخستین پرچم واقعی تشیع را با انقلاب اسلامی ثبت کردند بگذارند، گفت: مسؤولان و دست‌اندرکاران باید برای حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی مشکل اقتصادی و معیشتی را از اقشار مختلف جامعه برطرف کنند.

اژدری اظهار داشت: مطالبات مردم را در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی و اشتغال را تائید و به‌حق دانسته و حمایت می‌کنیم، اما انتظار داریم مردم با آرامش و اطمینان به مجموعه نظام و دولت مطالبات را از درگاه‌های قانونی پیگیری کنند و به سمت خشونت و آسیب رساندن به اموال بیت‌المال با دادن شعار‌هایی که آب به آسیاب دشمن است نروند.

رئیس سازمان  بسیج رسانه فارس خاطرنشان کرد: دولتمردان و قوه قضائیه با قید فوریت ونیز با اقدامی انقلابی و با ترکاندن حباب‌های کاذب بازار، ثبت قیمت‌ها، برخورد قاطع و انقلابی با اوباشان، اخلالگران اقتصادی و نیز نظارت حقیقی بر بازار زمینه نفوذ معاندان را در برانگیختن احساسات مردمی از بین برند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان