کد خبر: ۱۲۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷

معرفی شهدای استان فارس در پیاده‌روی اربعین حسینی به‌ زبان‌های مختلف

مسئول انجمن راویان کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس از معرفی شهدای این استان به زبان‌های مختلف در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق خبر داد.
معرفی شهدای استان فارس در پیاده‌روی اربعین حسینی به‌ زبان‌های مختلف
به گزارش شیرازه، مسئول انجمن راویان کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس از معرفی شهدای این استان به زبان‌های مختلف در موکب‌های این استان و همچنین مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق خبر داد.

سیدرضا متولی، مسئول انجمن راويان دفاع مقدس مركز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسيج و سپاه فجر فارس امروز، اول مهرماه در نشست هماهنگی كمیته فرهنگی موكب احمدبن موسی(ع) گفت:‌ باید بر روی موضوع معرفی شهدا به جد كار كنیم و این طرح به صورت واقعی عملیاتی شود تا تأثیرگذار باشد.

وی اظهار كرد:‌ در این راستا ما از یك ماه و نیم گذشته وصیتنامه چندین نفر از شهدای استان فارس در رده‌های مختلف سپاه، بسیج، ارتش و غیره و از شهرستان‌های استان انتخاب كرده و به زبان‌های مختلف ترجمه كرده‌ایم و بنا داریم تا این وصیتنامه‌ها را به همراه معرفی شهدا به‌صورت پوستر و بنر در مسیر پیاده‌روی اربعین و موكب‌های استان فارس به‌صورت گسترده توزیع كنیم.

متولی یادآور شد: چنین كاری (معرفی شهدا به زبان‌های مختلف) برای نخستین بار است كه انجام می‌شود لذا باید با قدرت در این كار وارد شویم.

اهمیت ایجاد وحدت و همدلی میان موكب‌داران ایرانی و عراقی


مسئول انجمن روايان دفاع مقدس مركز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسيج و سپاه فجر فارس همچنین بر اهمیت همكاری و همدلی میان موكب‌داران عراقی و ایرانی تأكید كرد و گفت: خوب است كه موكب‌داران ایرانی و عراقی در ارائه خدمات به زائران پیاده اربعین حسینی با همدیگر همكاری داشته باشند تا شاهد تأثیرگذاری بیشتری در بحث وحدت مسلمانان باشیم.

نظرات بینندگان