کد خبر: ۱۲۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۴۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷
امام جمعه اهل سنت شیراز در گفتگو با شیرازه:

جنایات آل‌سعود در یمن پایان یابد/ امت اسلامی با وحدت در مقابل متجاوزان پیروز می‌شود

شیخ خواجوی بر اتحاد بین مسلمانان و ایستادگی در برابر متجاوزان تاکید کرد و گفت: باید هرچه سریع‌تر جنایات آل‌سعود در یمن پایان یابد.

جنایات آل‌سعود در یمن پایان یابد/ امت اسلامی با وحدت در مقابل متجاوزان پیروز می‌شودامام جمعه اهل سنت شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: در یمن زنان و کودکان بی‌گناه و افراد غیرنظامی به صورت وقیحانه کشته می‌شوند و جنایات آل‌سعود در این کشور از هرنظر به شدت محکوم است.

شیخ عبدالواحد خواجوی با اشاره به کمبود شدید مواد غذایی و دارو در کشور یمن گفت: وظیفه امت اسلامی است که در برابر جنایات آل‌سعود سکوت نکند و در مقابل آن بایستد و از حق مظلومین عالم دفاع کند.

این عالم اهل تسنن فارس با تاکید بر اینکه اگر مسلمانان با یکدیگر متحد شوند در برابر هر متجاوز ظالمی از جمله آل سعود پیروز خواهند شد، گفت: در مجمع جهانی تقریب مذاهب که در تهران برگزار می‌گردد و اندیشمندان و روشنفکران بیش از 100کشور جهان دور هم گرد می‌آیند، باید یک تصمیم جمعی و قطعی برای مبارزه با اسرائیل و آل سعود اتخاذ شود.

شیخ خواجوی با بیان اینکه باید بیش از گذشته به وحدت و انسجام میان مسلمانان اهمیت داد، گفت: باید به ریسمان ناگسستنی قرآن کریم چنگ زنیم و به وحدت عملی دست یابیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: آل سعود ، شیخ خواجوی ، یمن
نظرات بینندگان