کد خبر: ۱۲۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز:

اکران بیست فیلم در هجدهمین جشنواره فجر شیراز

مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز با اشاره به اینکه از یازدهم بهمن این جشنواره آغاز خواهد شد، از اکران حدود بیست فیلم در این دوره از جشنواره خبر داد.
به گزارش شیرازه، محسن خباز در یک کنفرانس خبری بیان کرد: مراسم افتتاحیه هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز ساعت ۱۸ روز پنج‌شنبه ۱۱ بهمن ماه در مجموعه فرهنگی هنر شهر آفتاب برگزار خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: اکران ۱۸ تا ۲۰ فیلم از ۲۲ فیلم شرکت‌کننده در جشنواره فیلم فجر امسال در شیراز برنامه‌ریزی شده است .

مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز با بیان اینکه در طول جشنواره حداقل ۶۵ نوبت فیلم اکران خواهد شد، بیان کرد: برای افزایش این تعداد به ۷۵ سانس تلاش می‌شود .

خباز ادامه داد: فیلم‌های هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز در تالار حافظ در دو نوبت ساعت ۱۸ و ۲۱، در پردیس گلستان در یک نوبت ساعت ۲۱، در مجموعه هنر شهر آفتاب در سالن نارنجی دو نوبت ساعت ۱۹ و ۲۱ و سالن آبی در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ اکران خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه زمان آغاز فروش بلیت متعاقبا اعلام خواهد شد زیرا هنوز لیست فیلم‌های قابل اکران نهایی نشده است، عنوان کرد: هزینه بلیت برای تالار حافظ ۱۲ هزار تومان و برای مجموعه هنر شهر آفتاب و پردیس گلستان ۱۵ هزار تومان پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته است .

مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز ظرفیت اسمی اولیه جشنواره را ۲۸ هزار صندلی اعلام کرد و گفت: سامانه خرید بلیت irantic.com است که بلیت‌ها به صورت تکی به فروش خواهد رسید .

خباز یادآور شد: سقف خرید بلیت برای هر شماره ملی ۴ بلیت تعیین شده است تا از ایجاد بازار سیاه جلوگیری شود .

مهدی رنجبری، معاون هنری فرهنگ و ارشاد فارس نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه جشنواره فجر شیراز به استقبال هجدهمین دوره می‌رود، اظهار کرد: مشهد و اصفهان به ترتیب با شانزده و چهاردهمین دوره در رده بعد از فارس قرار دارند .

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار برگزاری جشنواره به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: هزینه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان برای برگزاری این دوره جشنواره پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فیلم فجر ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان