کد خبر: ۱۲۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸

توزیع بیش از 61 تن شکر برای تنظیم بازار ماه رمضان در استهبان

توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز مردم تحت نظارت بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی انجام می گیرید و دست کلیه سود جویان و دلالان را کوتاه کرده و این روند ادامه دار خواهد بود.
به گزارش شیرازه، مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی از توزیع بیش از 61 شکر در ماه رمضان در شهرستان استهبان خبر داد و گفت: اقلام ضروری تنظیم بازار شامل 61 تن شکر که 30تن بین خانوارهای شهری و روستایی توزیع گردیده و مابقی به قنادی ها و بستنی فروش ها توزیع گردیده و همچنین 2تن مرغ و 3 تن گوشت قرمز سهمیه ماه رمضان هم بین فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای که امکانات و شرایط نگهداری طبق ضوابط بهداشتی را داشته اند توزیع گردیده است.
راضیه شهسوار در ادامه از توزیع 276 تن شکر در سال گذشته خبر داد و گفت: اقلام ضروری تنظیم بازار  در سال گذشته شامل 46 تن گوشت قرمز، مرغ 77 تن، برنج 32تن، میوه 41 تن بوده است که این توزیع در سال جاری هم تا زمان برگشت قیمت ها و متعادل سازی ادامه خواهد داشت و هیچ جای نگرانی نخواهد بود.
وی تصریح کرد: توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز مردم تحت نظارت بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت  و جهاد کشاورزی انجام می گیرید و دست کلیه سود جویان و دلالان را کوتاه کرده و این روند ادامه دار خواهد بود.

نظرات بینندگان