کد خبر: ۱۳۰۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
با حضور بی‌نظیر مردم؛

برگزاری مراسم تشییع پیکر امام جمعه شهید کازرون/ سنگ تمام مردم در وداع روحانی با اخلاص و پرتلاش +تصاویر

پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین خرسند بر دوش مردم قدرشناس و شهید پرور کازرون از محل شهدای گمنام به طرف چهارراه مخابرات و از آنجا به سمت خیابان ابواسحاق تشییع و در امامزاده سید محمد نوربخش خاکسپاری شد.
 به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون ساعت ۳ و نیم بامداد ۲۳ رمضان روز هشتم خرداد پس از بازگشت از مراسم احیا توسط فردی با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما به علت عمق جراحت در ناحیه شکم، در بیمارستان کازرون جان باخت.

قاتل ساعت ۱۲ ظهر همان روز با هشیاری و اقدام به‌موقع و سریع نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شد. در حال حاضر نیز تحقیقات قضائی از وی ادامه دارد و رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرده که در این هفته کیفرخواست قاتل صادر می‌شود.
مراسم تشییع و تدفین شهید حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد خرسند، امام جمعه فقید کازرون امروز شنبه ۱۱ خرداد ماه ساعت ۱۷ از مقبره شهدای گمنام شهرستان کازرون، خیابان قدم‌گاه - میدان شهدا - خیابان ابوذر - مصلی جمعه کازرون برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه شهرستان کازرون از محل شهدای گمنام روبروی اداره ارشاد به طرف چهارراه مخابرات و از آنجا به سمت خیابان ابواسحاق و سپس در امامزاده سید محمد نوربخش انجام و به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم ختم و سومین روز آن مرحوم در روز یکشنبه ۱۲ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مصلی جمعه برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم هفتمین روز مرحوم حجت‌الاسلام محمد خرسند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح ۱۴ خردادماه همزمان با مراسم رحلت امام خمینی (ره) در مصلی جمعه برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم تشییع پیکر امام جمعه شهید کازرون/ سنگ تمام مردم در وداع روحانی با اخلاص و پرتلاش +تصاویر

نماز بر پیکر شهید خرسند توسط آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس اقامه شد و در این مراسم استاندار فارس و تعدادی از مدیران استان نیز حضور داشتند.

برگزاری مراسم تشییع پیکر امام جمعه شهید کازرون/ سنگ تمام مردم در وداع روحانی با اخلاص و پرتلاش +تصاویر

پیکر مطهر شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند، دقایقی قبل، پس از تشییع باشکوه و به یادماندنی مردم وفادار و انقلابی، در قطعه ۴ گلزار شهدای سیدمحمد نوربخش شهرستان کازرون، در جوار شهدای والامقام، در دل خاک آرام گرفت.

 امام جمعه فقید کازرون سحرگاه روز هشتم خرداد ماه که در حال بازگشت از مراسم احیا بود، مقابل منزلش توسط ضاربی به‌هویت «ح ــ د» مورد ضربات چاقو قرار می‌گیرد. وی در راه انتقال به بیمارستان به‌دلیل شدت جراحات وارده جان به جان‌آفرین تسلیم می‌کند. قاتل ساعت 12 ظهر همان روز با هشیاری و اقدام به‌موقع و سریع نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شد. در حال حاضر نیز تحقیقات قضایی از وی ادامه دارد و رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرده که در این هفته کیفرخواست قاتل صادر می‌شود. 

برگزاری مراسم تشییع پیکر امام جمعه شهید کازرون/ سنگ تمام مردم در وداع روحانی با اخلاص و پرتلاش +تصاویربرگزاری مراسم تشییع پیکر امام جمعه شهید کازرون/ سنگ تمام مردم در وداع روحانی با اخلاص و پرتلاش +تصاویربرگزاری مراسم تشییع پیکر امام جمعه شهید کازرون/ سنگ تمام مردم در وداع روحانی با اخلاص و پرتلاش +تصاویربرگزاری مراسم تشییع پیکر امام جمعه شهید کازرون/ سنگ تمام مردم در وداع روحانی با اخلاص و پرتلاش +تصاویربرگزاری مراسم تشییع پیکر امام جمعه شهید کازرون/ سنگ تمام مردم در وداع روحانی با اخلاص و پرتلاش +تصاویر





نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
0
عالی بود عالی
دم مردم کازرون گرم