کد خبر: ۱۳۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

بیش از ۲۲۰۰ مورد بازرسی در خرداد ماه / جریمه دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی متخلفین

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از بازرسی بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ مورد در خرداد ماه خبر داد و گفت: در این مدت ۳۵۳ فقره پرونده تخلفات تشکیل شد.
به گزارش شیرازه، مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از بازرسی بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ مورد در خرداد ماه خبر داد و گفت: در این مدت ۳۵۳ فقره پرونده تخلفات تشکیل شد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس، اظهار داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور مستمر در سطح شهر، از واحد‌های صنفی، کارخانجات، انبار‌ها و... بازرسی به عمل آورده و در صورت مشاهده تخلف، ضمن تشکیل پرونده با متخلفان برخورد تعزیراتی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این بازرسی‌ها با همکاری سازمان صمت، اتاق‌های اصناف، شبکه‌های بهداشت، جهاد کشاورزی و برخی دیگر از دستگاه‌های نظارتی برگزار می‌شود ادامه داد: در خرداد ماه ۱۲۶ اکیپ بازرسی بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی انجام داده اند که منجر به تشکیل ۳۵۳ فقره پرونده تخلفات شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی متخلفین در این بازرسی‌ها خبر داد و اضافه کرد: هدف از برگزاری این گشت‌ها، حضور مستمر در سطح شهر و پیشگیری از وقوع تخلف است که در این راستا به بیش از هزار واحد صنفی تذکر داده شده است.

مبشری سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی را آماده دریافت شکایات مردمی اعلام کرد و افزود: شکایاتی که از این سامانه دریافت می‌شود در اولویت رسیدگی گشت‌های مشترک قرار داشته و پرونده‌های مربوطه نیز خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفین برخورد می‌شود. 

نظرات بینندگان