کد خبر: ۱۳۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۸

ساعت کار تمام دستگاه های اجرایی و ادارات فارس تغییر کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت کار تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان با هدف صرفه جویی در منابع انرژی از روز یکشنبه نهم تیرماه جاری تغییر خواهد کرد.
 به گزارش شیرازه، عبدالرضا قاسم پور گفت: از ابتدای تیرماه جاری ساعات کار ادارات در ۱۵ شهرستان استان تغییر کرده بود که این مساله به ۱۴ شهرستان دیگر نیز تعمیم داده شد.

وی ادامه داد: بر این اساس ساعت کار تمام ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تا پایان مردادماه امسال از روز شنبه تا چهارشنبه از ۶ و ۳۰ تا ۱۳ و ۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ۶ و ۳۰ تا ۱۲ و ۳۰ خواهد بود.

او اظهار داشت: بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز امدادی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش نشانی، خدمات امداد جاده‌ای و مراکز انتظامی طبق روال گذشته ارائه خدمت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: این تصمیم در جهت مدیریت مصرف و صرفه جویی برق اتخاذ شده تا بر اساس آن شاهد ایجاد کمترین مشکلات در روند توزیع انرژی در فصل گرم سال باشیم.

قاسم پور تصریح کرد: طی این مدت تیم‌های ارزیابی متشکل از نمایندگان استانداری، فرمانداری و شرکت‌های توزیع برق به شکل سرزده از دستگاه‌ها و ادارات بازدید خواهند کرد.

وی گفت: دستگاه‌هایی که مدیریت مصرف برق را به خوبی انجام داده و در امر صرفه جویی موفق باشند تشویق شده و دستگاه‌هایی که این اقدام را انجام ندهند مطابق با مصوبه هیأت وزیران متخلف شناخته شده و بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

او اضافه کرد: بخشنامه تغییر ساعت کار ادارات در مرحله نخست به فرمانداران ۱۵ شهرستان لارستان، لامرد، مهر، گراش، خنج، فسا، داراب، جهرم، زرین دشت، کازرون، ممسنی، رستم، فراشبند، قیر و کارزین و فیروزآباد از اول تیرماه ابلاغ شده بود و شهرستان‌های شیراز، آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، بوانات، پاسارگاد، خرامه، خرم بید، سپیدان، سروستان، کوار، مرودشت و نی ریز نیز از نهم تیرماه ملزم به رعایت این دستورالعمل هستند.


نظرات بینندگان