کد خبر: ۱۳۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۸

تیترهای مبهم برای آقای مدیرکل!/ آیا کامیاب مدیرکل برتر کشور شد؟

در آیین ملی نکوداشت روز فرهنگ پهلوانی، تنها یک فدراسیون از 50 فدراسیون ورزشی کشور، از مدیرکل ورزش و جوانان فارس و چند استان سیل‌زده دیگر به‌علت کمک به آسیب‌دیدگان تجلیل کرد، اما برخی از رسانه‌ها با انتخاب تیترهای مبهم این موضوع را به گونه‌ای وانمود کردند که وی به‌عنوان مدیرکل برتر کشور توسط وزارت ورزش انتخاب شده است!
به گزارش شیرازه، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در آیین ملی بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی که 3 تیرماه 98 در تالار قلم مرکز همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران (نهاد ریاست جمهوری) برگزار شد، از 5 تن از مدیران کل برتر کشور تجلیل کرد.

تیترهای قشنگ!

در پی برگزاری این مراسم برخی از رسانه‌های داخلی در استان فارس با انتخاب تیترهایی نظیر «کامیاب به عنوان مدیرکل برتر کشور انتخاب شد» به‌گونه‌ای این خبر را منتشر کردند که خواننده تصور می‌کند حیدرعلی کامیاب به‌عنوان تنها مدیرکل برتر در کشور آن هم توسط وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده است.  این درحالی است که وی تنها از نظر فدراسیون ورزش‌های پهلوانی که یکی از 50 فدراسیون ورزشی کشور است، آن هم نه به تنهایی، بلکه در کنار 4 مدیرکل دیگر تجلیل شده است!

بررسی بیشتر

نکته جالب توجه دیگر در کسب همین عنوان نه‌چندان مهم، معیار این انتخاب بوده است که رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس می‌گوید: «امسال کمک‌رسانی مدیران به آسیب‌دیدگان سیل اخیر کشور به عنوان فاکتوری برای ترویج فرهنگ پهلوانی در نظر گرفته شد.»

با این حساب تعداد استان‌های سیل‌زده کشور هم مشخص است! و از همین روی این فدراسیون از مدیران کل 5 استان خوزستان، گلستان، لرستان، مازندران و فارس تقدیر کرده است.

در همین رابطه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به فاکتورهای لازم برای انتخاب این مدیران در کشور گفت: این مراسم، هر سال برای قدردانی از حمایت مدیران کشور از توسعه ورزش زورخانه‌ای برگزار می‌شود.

مجتبی جوهری ادامه داد: اما امسال، کمک‌رسانی مدیران به آسیب‌دیدگان سیل اخیر کشور نیز به عنوان فاکتوری برای  ترویج فرهنگ پهلوانی در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: به این ترتیب از مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های خوزستان، گلستان، لرستان، مازندران و فارس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

جوهری با شرح انتخاب مدیران ورزش و جوانان برتر در این حوزه عنوان کرد: با استعلامی که فدراسیون از وزارت ورزش در خصوص استان‌های پیشتاز در زمان سیل که بیشترین کمک و حضور را داشتند، 5 استان به ما معرفی شد.

وی افزود: فارس در حمایت از ورزش زورخانه‌ای، طی یک سال گذشته ارتقاء خوبی داشته است و در سال جدید، با 10 پله صعود خود را از مقام سیزدهم در حوزه ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای به مقام سوم کشور رسانده است.

انتخاب مدیرکل برتر درحوزه اختیارات وزارتخانه است

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با تاکید بر اهمیت عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان فارس در کسب این ارتقاء اظهار کرد: حضور در رقابت‌ها، پذیرایی میزبانی مسابقات، برگزاری کلاس‌های آموزشی، حضور در فعالیت‌های اجتماعی همچون برگزاری گلریزان برای سالمندان و بحران‌های طبیعی مانند سیل و ... از فاکتورهایی بود که برای انتخاب این 5 مدیرکل ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است و مدیران ورزشی و هیات‌های ورزشی فارس در این حوزه فعال بودند.

جوهری با اشاره به اعطاء مدیرکل برتری به این 5 مدیرکل ورزش و جوانان اعلام کرد: این انتخاب فدراسیون در حوزه ترویج فرهنگ پهلوانی و حمایت از ورزش زورخانه‌ای بوده است و انتخاب یک مدیر به عنوان مدیرکل برتر کشور در حوزه اختیارات وزارتخانه است که قطعاً با فاکتورهای بیشتری برای انتخاب یک مدیرکل همراه است.

فارس

انتهای پیام/

نظرات بینندگان