کد خبر: ۱۳۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۲۳ تير ۱۳۹۸

دو تصادف خونین در فارس با سه کشته خانواده ها را داغدار کرد

واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در تونل کوهسار مهدی شیراز و وقوع یک فقره تصادف با واژگونی سواری پژو ۴۰۵ در محور صفاشهر-شیراز سه کشته بر جای گذاشت و خانواده ها را داغدار کرد.
به گزارش شیرازه، رئیس پلیس راه شمالی استان فارس روز یکشنبه از وقوع یک فقره تصادف در شمال این استان خبر داد و گفت: بر اثر واژگونی یک سواری پژو ۴۰۵ در محور صفاشهر-شیراز ۲ نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانیان افزود: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور صفاشهر-شیراز، به مأموران اعلام شد.

وی ادامه داد: مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن ۲ نفر از سرنشینان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده و یک نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه کارشناسان نداشتن توجه به جلو راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده‌اند، گفت: فوت سرنشینان ناشی از تصادفات به دلیل استفاده نکردن از کمربند ایمنی است؛ کمربند حافظ جان راننده و همراهان می‌باشد و استفاده از آن هنگام رانندگی ضروری است.

صفاشهر در فاصله ۱۸۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

تونل کوهسار مهدی باز قربانی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز هم از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در تونل کوهسار مهدی این شهر خبر داد و گفت: واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در تونل کوهسار مهدی شیراز راکب آن را به کام مرگ فرستاد.

سرهنگ دلاور القاصی‌مهر افزود: طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در تونل کوهسار مهدی این شهرستان، مأموران کلانتری قصرالدشت به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که یک دستگاه موتور سیکلت به دلیل نامعلوم واژگون شده که در این حادثه راکب پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز به رانندگان توصیه کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگوار نباشیم.

طی چند ماه گذشته حوادث مختلفی در این محل رخ داده که منجر به فوت تعدادی از شهروندان شیرازی شده است که از جمله آن می‌توان به تصادف نوید محمدی قهرمان کاراته المپیک جوانان در نیمه خرداد ۹۸ اشاره کرد.


نظرات بینندگان