کد خبر: ۱۳۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
دکتر ایمان ایمانی‌فر تصریح کرد:

افتخار به گذشته و امید منطقی و واقع گرایانه به آینده از محور های اصلی بیانیه گام دوم

بیانیه، مانیفستی جامع برای دهه های گذشته است که افتخار به گذشته و امید منطقی و واقع گرایانه به آینده از محور های اصلی بیانیه می باشد.
 دکتر ایمان ایمانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار شیرازه، اظهار داشت: الحمد الله با تلاش های صورت گرفته و همکاری پایگاه های خبری و خبرگزاری های متعهد و دلسوز نسبت به انقلاب و کشور، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سکه رایج کلام نخبگان در سراسر کشور گردیده است.

افتخار به گذشته و امید منطقی و واقع گرایانه به آینده از محور های اصلی بیانیه گام دوم

وی افزود: با صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اثبات کردیم که پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت چهار دهه از آن پیروزی، تنها بخشی از انقلاب سپری شده است و ادامه مسیر امیدوارانه در دستور کار قرار دارد.

دبیر اولین همایش بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، راهبردی منطقی و مدون برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی جهانی ایران در همه حوزه ها خواهد بود. 

این مدرس بیانیه گام دوم تصریح کرد: بیانیه، مانیفستی جامع برای دهه های گذشته است که افتخار به گذشته و امید منطقی و واقع گرایانه به آینده از محور های اصلی بیانیه می باشد. 

وی  تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پیشرفت همه جانبه و از تحلیل صحیح  و دور از از تحلیل سراپا غلط حکایت می کند که زمینه سازی ظهور و ظهور و بروز عدالت محور حضرت حجت عج نهایت این حرکت منسجم و امیدوارانه خواهد بود. 

ایمانی فر در پایان افزود: موسسه انقلابی آماج گستر اندیشه و دانش آرکا در طی مسیر تبیین نخبگانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در ادامه برنامه های خود در نظر دارد همایش نخبگانی در این خصوص در استان گیلان زادگاه جناب میرزا کوچک خان جنگلی برگزار نماید. امید است بتوانیم قدم های هر چند کوتاه در طی این مسیر که همانا زمینه سازی ظهور حضرت حجت عج است برداریم. 


نظرات بینندگان