کد خبر: ۱۳۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸
مدیر کل امداد امام خمینی (ره) فارس:

1656 خدمت عمرانی به مددجویان استان فارس ارائه شده است

محمد بذر افشان از ارائه یک هزار و 656 خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
به گزارش شیرازه،  محمد بذرافشان ، مدیر کل کمیته امداد استان فارس با اشاره به تاکید حضرت امام خمینی (ره) در خدمت به محرومین گفت: ایشان به همه در کوشش برای رفاه طبقات محروم جامعه وصیت کردند که خیر دنیا و آخرت انسان در رسیدگی به حال محرومان جامعه است. کمیته امداد تلاش می کند تا مشکلات خانواده های نیازمند تحت حمایت  را تا حد امکان رفع و در جهت تامین آسایش روانی و اقتصادی این قشر گام بردارد.

وی تصریح کرد: احداث، تکمیل و بازسازی، اجاره مسکن و تامین انشعابات آب، برق، گاز، احداث آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و تخصیص اعتبار برای تعمیر مسکن از فعالیت های این نهاد در حوزه مسکن مددجویی است.

بذرافشان با اعلام اینکه ازابتدای سال تاکنون یک هزار و 656 خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، افزود: به منظور تعمیر، تکمیل و باز سازی این تعداد خدمت عمرانی در استان، اعتباری به میزان 253 میلیارد و 206 میلیون ریال هزینه شده است.

او با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال تاکنون 200 واحد مسکن روستایی و 270  واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و احداث شده است.همچنین یک هزار و 61  واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.

مدیر کل امداد فارس یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون 123 واحد مسکن نیمه تمام روستایی و شهری تکمیل شده و 2 واحد مسکن نیز برای مددجویان در طرح مهاجرت از شهر به روستا تامین شده است.

بذرافشان در پایان به هزینه کرد اعتبارات مسکن مددجویی در بازه زمانی مذکور اشاره کرد و افزود: از 253 میلیارد و 206 میلیون ریال اعتبار هزینه شده،  30 میلیارد ریال از محل زکوات استان، 49 میلیارد ریال توسط خیران، 20 میلیارد و 176 میلیون ریال از محل کمک های مردمی  و مابقی از محل اعتبار دولتی، تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و امدادی تامین و هزینه شده است.
نظرات بینندگان