کد خبر: ۱۳۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز مطرح کرد:

بازگشت معابر شهری شیراز به وضعیت عادی/ مشکلی برای فعالیت اتوبوس و تاکسی های شیراز از صبح فردا وجود ندارد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: معابر شهری شیراز وضعیت عادی دارند، هیچ گونه ترافیکی نداریم، تمامی شهروندان و سیستم حمل و نقل عمومی ما می توانند از شبکه معابر استفاده کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، درخصوص وضعیت کلی ترافیکی و حمل و نقل شیراز از صبح فردا (بیست و هشتم آبانماه) گفت: معابر شهری شیراز وضعیت عادی دارند، هیچ گونه ترافیکی نداریم، تمامی شهروندان و سیستم حمل و نقل عمومی ما می توانند از شبکه معابر استفاده کنند.

زوربخش با بیان اینکه سیستم حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس از صبح فردا همزمان با شروع مجدد فعالیت مدارس فعال خواهند بود، اظهار داشت: تاکسی ها با توجه به سهمیه سوختی که برایشان اعلام شده در سطح شهر فعال هستند اما برای راه اندازی مجدد مترو نیاز به یکسری برنامه ریزی خاص هستیم.

وی در پاسخ به اینکه برخی از رانندگان سرویس اعلام کرده اند از لحاظ سوخت دچار مشکل هستند و امکان سرویس دهی به دانش آموزان همچنان با اختلال روبرو است، افزود: جلسات مشترکی در این زمینه با سازمان آموزش و پرورش داشته ایم، کارگروه مشترکی نیز با هدف رسیدگی به مطالبات رانندگان ایجاد شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری شیراز در ادامه گفت: رایزنی های لازم جهت افزایش سهمیه بنزین سرویس های مدارس صورت گرفته و منتظر نتیجه نهایی از سوی تهران هستیم.

زوربخش با اعلام اینکه استقبال ثبت نام سرویس مدارس در شیراز برای دریافت سهمیه بنزین به نسبت بقیه شهرها بهتر است، اظهار داشت: امیدواریم سهمیه ها زودتر تخصیص داده شوند و وضعیت سرویس ها تعیین تکلیف شود.

وی بر ضرورت همکاری دو سویه بین حمل و نقل شهری و رانندگان تاکید و بیان کرد:‌‌ همچنان منتظر ابلاغیه برای مطالبات سرویس مدارس هستیم، رانندگان نیز بایستی همکاری های لازم را داشته باشند.
نظرات بینندگان