کد خبر: ۱۳۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸
معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس خبر داد:

آمادگی لازم فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخابات/ رقابت سالم میان کاندیداها، حضور پر شور مردم در انتخابات را به همراه دارد

احمدزاده گفت: انتخابات در فارس با 60 هزار عامل اجرایی برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرازه، سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس در حاشیه افتتاح ستاد انتخابات استان فارس در جمع خبرنگاران از تعیین سرپرست فرمانداری در شهرستان‌های جدید استان در روزهای آتی خبر داد و گفت: تا پایان امروز سرپرست فرمانداری ها در شهرستان‌های جدید مشخص می‌شود.

احمدی زاده همچنین از آمادگی لازم فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: ٩٣ حوزه انتخابیه، ١٥ حوزه اصلی و ٧٨ حوزه فرعی برای برگزاری انتخابات در فارس پیش‌بینی و مجهز شده است.

وی ادامه داد: از اردیبهشت امسال ستاد انتخابات در استان فارس با ٧ جلسه تشکیل‌شده و در این راستا چندین دوره آموزشی برای فرمانداران، بخشداران، کارشناسان انتخابات و کارشناسان آی‌تی به جهت تأمین سلامت انتخابات، امنیت، مر قانون و صیانت از آرای مردم برگزار شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس همچنین ابراز امیدواری کرد که با رقابت سالم میان کاندیداها، شاهد حضور پر شور مردم در انتخابات باشیم.

احمدی زاده با بیان اینکه هنوز آمار تعداد واجدین شرایط رأی اعلام‌نشده است، گفت: تاکنون ٦٦٠٠ شعبه اخذ رأی در‌ استان پیش‌بینی‌شده است.

معاون استانداری فارس همچنین اعلام کرد که ٦٠ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در فارس را تشکیل خواهند داد.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان